کد خبر: 317534
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۶ ۱۵:۴۰:۰۰
| |

در ویدئوتیتر «اعتمادآنلاین» ببنید

پردرآمدترین بازیگران هالیوود در سال 2018 چه کسانی بودند؟

جرج کلونی، بازیگر معروف هالیوودی، با درآمدی بالغ بر 239 میلیون دلار طی 12 ماه گذشته تبدیل به پردرآمدترین بازیگر سال 2018 سینمای آمریکا شد.

حجم ویدیو: 1.57M | مدت زمان ویدیو: 00:00:59 دانلود ویدیو
کد خبر: 317534
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۶ ۱۵:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| جرج کلونی، بازیگر معروف هالیوودی، با درآمدی بالغ بر 239 میلیون دلار طی 12 ماه گذشته تبدیل به پردرآمدترین بازیگر سال 2018 سینمای آمریکا شد.

در ردیف دوم پردرآمدترین بازیگر، کشتی‌گیر اسبق، دواین جانسون معروف به راک، قرار دارد که با 124 میلیون دلار برای دومین سال متوالی، نفر دوم این لیست معرفی شده است.

رابرت داونی جونیور، بازیگر و خواننده آمریکایی، سال گذشته با درآمدی بالغ بر 81 میلیون دلار در رتبه سوم لیست پردرآمدترین بازیگران هالیوود قرار گرفت.

کریستوفر هِمسوُرث، بازیگر آمریکایی-استرالیایی، نیز با درآمدی بالغ بر 64 میلیون دلار در 12 ماه گذشته توانسته رتبه چهارم را به خود اختصاص دهد.

جکی چان با 45 و نیم میلیون دلار در سال گذشته رتبه پنجم را به خود اختصاص داد و ویل اسمیت با 42 میلیون دلار درآمد در جایگاه ششم ایستاد.

اسکارلت جوهانسون، بازیگر زن معروف هالیوود، نیز در لیست پردرآمدترین بازیگران زن هالیوود است و با درآمد 40 و نیم میلیون دلار جایگاه هفتم را در اختیار دارد.

آدام ریچارد سندلر، کمدین، خواننده، فیلمنامه‌نویس و تهیه‌کننده، با درآمد 39 میلیون دلار رتبه هشتم پردرآمدترین بازیگر را در هالیوود به خود اختصاص داد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها