جلال میرزایی عضو کمیسیون انرژی:

جریانی در کشور برای فشار به وزارت نفت فعال شده است

نماینده مردم ایلام درمجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آنچه که صدا وسیما منعکس می کند به عنوان موضع رسمی نظام برداشت می شود و عملکرد این سازمان در مورد نحوه دور زدن تحریم های نفتی قابل توجیه نیست.

جریانی در کشور برای فشار به وزارت نفت فعال شده است
کد خبر: 317900
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۲ ۱۵:۲۸:۳۹

اعتمادآنلاین| جلال میرزایی ، با اشاره به انتشار اطلاعات مرتبط با نحوه فروش نفت ایران در شرایط تحریمی در برنامه زنده تلوزیونی گفت:پیش تر شبکه خبری بلومبرگ و رویترز این گزارشات را بخش کرده بود اما هدف و رسالت صدا وسیمای ما با یک شبکه خارجی متفاوت است و نباید این کار صورت می گرفت.

وی افزود: تاکنون به صدا و سیما چندین بار توسط مقام معظم رهبری تذکر داده شده است و سابقه چنین رفتارهایی را داشته اند و این مصلحت نیست که رسانه ملی در امتداد یک رسانه خارجی اطلاعات محرمانه کشور را عمومی کند تا هم زمان با تشدید فشارها علیه کشورمان و اوج گیری تحریم ها فرصت جدیدی برای دشمنان مهیا شود.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: اخیرا جریانی در کشور و مجلس برای فشار به وزارت نفت فعال شده است که به دنبال آن هستند و به نظر می رسد اقدام اخیر صداوسیما در امتداد همین جریان باشد که البته به مصلحت کشور و منافع ملی نیست.

بر اساس این گزارش بیژن زنگنه، وزیر نفت نیز در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در این باره گفت"من هم معتقدم برخی رسانه‌های خارجی دشمن ما هستند، بازنشر مطالب آنها کار خوبی نیست و رسانه‌های ما باید حواس‌شان جمع باشد و اخباری از صادرات نفت منتشر کنند که وزارت نفت آن‌ها را تایید می‌کند. اگر درست بگویند این یعنی هر چه وزارت نفت رشته کرده است آن‌ها پنبه کرده‌اند.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها