کد خبر: 317911
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۲ ۱۵:۵۲:۲۷
| |

مشاور رئیس جمهور:

امیدوارم شاهد حضور زنان در ورزشگاه های فوتبال باشیم

مشاور رئیس جمهوری ضمن قدردانی از میزبانی اردبیل و ارومیه در لیگ ملت‌های والیبال، گفت: امیدوارم شاهد حضور زنان در ورزشگاه های فوتبال باشیم.

امیدوارم شاهد حضور زنان در ورزشگاه های فوتبال باشیم
کد خبر: 317911
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۲ ۱۵:۵۲:۲۷

اعتمادآنلاین| ‌ «حسام الدین آشنا» اظهار داشت: انتخاب اردبیل و آذربایجان غربی برای میزبانی لیگ ملت های والیبال از سوی وزارت ورزش وجوانان هوشمندانه بود. حضور زنان و ایجاد فضای پرنشاط خانوادگی در جریان برگزاری این رویداد ورزشی بسیار اثر گذار شد.

آشنا که رئیس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری است، در نامه ای به حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی ضمن «با شکوه» توصیف کردن این رویداد، هیجان، شور و نشاطی ناشی از آن در سطح استان های اردبیل و آذربایجان غربی را بسیار مهم عنوان کرد.

وی در ادامه حضور زنان و خانواده ها در ورزشگاه‌ها را از دیگر ویژگی های مثبت این مسابقات عنوان کرد و توضیح داد: زنان در این مسابقات با کمترین مساله و حاشیه، حضوری باشکوه و عزت‌مندی را به نمایش گذاشتند.

در ادامه مشاور رئیس جمهوری توصیه کرده که این تجربه به عنوان نمونه ای برای فراگیری حضور زنان در وررزشگاه‌ها و به خصوص ورزشگاه های فوتبال مورد توجه فدراسیون فوتبال قرار بگیرد.

رئیس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری انتخاب استان های شمال غرب کشور برای برگزاری این مسابقه را نشانه ای از حُسن سلیقه وزارت ورزش و فدراسیون والیبال دانست و تاکید کرد: از بُعد بین المللی نیز این اقدام توانست نظم، ترتیب و امنیت این 2 مرکز استان در مرزی ترین مناطق کشور را در رسانه های بین المللی به بهترین شکل منعکس کند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها