در قسمت سی‌‌وسوم «سلول گفت‌وگو» ببینید

از ورود به همشهری تا ماندنی شدن در آنجا در گفت‌وگوی «اعتمادآنلاین» با داوود کاظمی

داوود کاظمی آدم عجیبی است. البته این را از ظاهرش نمی‌شود فهمید. روزنامه همشهری که راه افتاد همه بودند جز داوود کاظمی. چند کارتونیست، سرشناس و کاردرست و عمدتاً عضو گروه کاسنی. اما داوود کجا بود؟ ما هم نمی‌دانیم. ما از وقتی می‌دانیم که او پیدایش شد و همه رفتند اما داوود ماند.

حجم ویدیو: 42.98M | مدت زمان ویدیو: 00:17:03 دانلود ویدیو
کد خبر: 320562
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۱ ۱۶:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| داوود کاظمی آدم عجیبی است. البته این را از ظاهرش نمی‌شود فهمید. حالا چرا این را می گویم؟ او بسیار ماناست. یعنی این که می‌ماند. کجا می‌ماند؟ جایش فرقی نمی‌کند. هر جا که باشد می‌ماند. خب بهتر است این قدر موضوع را کش ندهم و بروم سر اصل مطلب. ببینید، روزنامه همشهری را که می‌خواستند راه بیاندازند، در هنگام آوردن وسایل، می‌بینند پسر جوانی خیره به آن‌ها نگاه می‌کند. یکی از کارگرها جلو رفته از او نامش را می‌پرسد. او هم می‌گوید داوود کاظمی هستم دبیر سرویس آینده طرح روزنامه همشهری. این در حالی بود که هنوز روزنامه راه نیفتاده و او هم هنوز کاریکاتوری نکشیده بود.

روزنامه همشهری که راه افتاد همه بودند جز داوود کاظمی. چند کارتونیست، سرشناس و کاردرست و عمدتاً عضو گروه کاسنی. اما داوود کجا بود؟ ما هم نمی‌دانیم. ما از وقتی می‌دانیم که او پیدایش شد و وارد که شد، از افشین سلوکی خواست که آن‌ورتر بکشد. او هم آن‌ورتر کشید. روزهای بعد داود عین این درخواست را تکرار کرد اما برای سایر کارتونیست‌ها. آن قدر رفتند آن‌ورتر که به خانه‌شان رسیدند. اما داوود ماند. بعد از آن اتفاق بسیاری آمدند و رفتند اما داوود ماند که ماند. البته که همه این‌ها شوخی بود. حالا مصاحبه سلول گفت‌وگو را با ماندگارترین کارتونیست ایرانی ببینید و بشنوید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها