مت دیمون همکار کارگردان «اسپات‌لایت» شد

«مت دیمون» با «تام مک‌کارتی» کارگردان فیلم تحسین‌شده «اسپات‌لایت» در یک فیلم جدید، همکاری می‌کند.

مت دیمون همکار کارگردان «اسپات‌لایت» شد
کد خبر: 322496
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۸ ۱۴:۳۸:۰۰

اعتمادآنلاین| مت دیمون، بازیگر مشهور هالیوودی در فیلم «استیل واتر» به کارگردانی تام مک کارتی بازی می‌کند.

شخصیت اصلی این فیلم یک مرد سخت‌کوش شاغل در یک سکوی نفتی در اوکلاهما با نقش‌آفرینی دیمون است که برای دیدن دخترش به مارسی سفر می‌کند. او برای قتلی که می‌گوید انجام نداده به زندان افتاده است. بیل که با مانع زبانی، تفاوت‌های فرهنگی و یک سیستم قانونی پیچیده مواجه شده، تبرئه کردن دخترش را تبدیل به ماموریت شخصی‌اش می‌کند. در این پروسه، او با زنی محلی که یک دختر جوان دارد آشنا می‌شود و به این ترتیب وارد سفری شخصی از اکتشاف و حسی بزرگ‌تر از تعلق داشتن به دنیا می‌شود.

دیوید لیند مدیرعامل پارتی‌سیپنت از تولیدکنندگان فیلم «استیل‌واتر» که در فیلم «اسپاتلایت» هم با تام مک‌کارتی همکاری کرده بود، از این فرصت به عنوان فرصتی برای کمپانی خودش یاد و فیلمنامه را فوق‌العاده توصیف کرد که با موضوعی جهانی، یافتن حقیقت را در مرکز قصه دارد و به همین دلیل می‌تواند مخاطبانی از سراسر جهان داشته باشد.همچنین از دیمون به عنوان بازیگری فوق العاده یاد شده که در مرکز قصه جای دارد.

مک کارتی فیلمنامه را در همکاری با «توماس بایدگین» و «نوئی دبره» نوشته است.

مت دیمون قرار بود از بازیگران «اسپاتلایت» باشد اما با توجه به تداخل زمانی با پروژه‌های دیگرش مجبور به کناره‌گیری از آن فیلم شد. او و مک‌کارتی علاقه بسیار داشتند تا با هم همکاری کنند و وقتی مک‌کارتی فیلمنامه این فیلم را برای او فرستاد، او فوری بازی در آن را پذیرفت.

پارتی‌سیپنت تهیه کننده «کتاب سبز» بود که موفقیت زیادی کسب کرد و هم جایزه بهترین فیلم آکادمی اسکار را برد و هم 320 میلیون دلار در دنیا فروش کرد.

منبع: خبرآنلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها