کد خبر: 323439
|
۱۳۹۸/۰۴/۳۱ ۱۴:۳۴:۰۹
| |

سالمندان در مراکز درمانی تامین اجتماعی جداگانه پذیرش می‌شوند

مدیرکل درمان تامین اجتماعی استان تهران گفت: از دو هفته گذشته بازنشستگان و افراد مسن را در مسیر پذیرش جداگانه قرار دادیم تا ناچار نباشند در صف پذیرش و ویزیت بمانند. پایلوت این طرح از درمانگاه قدس شروع شد و بتازگی در کل مراکز در حال انجام است.

سالمندان در مراکز درمانی تامین اجتماعی جداگانه پذیرش می‌شوند
کد خبر: 323439
|
۱۳۹۸/۰۴/۳۱ ۱۴:۳۴:۰۹

اعتمادآنلاین| ‌ بابک عدلی در نشست شورای هماهنگی مدیران تامین اجتماعی غرب تهران و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی تهران با بیان اینکه با11 بیمارستان در سطح استان و 27 مرکز سرپایی مشغول خدمات رسانی به 9 میلیون بیمه شده هستیم گفت: حجم ارائه خدمات در مراکز درمانی بالاست.

وی افزود: به عنوان مثال ورودی بیمارستان میلاد روزانه 7 تا 8 هزار ویزیت سرپایی و 300 عمل جراحی است. شاید گلایه‌هایی مبنی بر نارضایتی ها از نوبت دهی در بیمارستان بشنویم، ولی باید گفت که روزانه 90 هزار تماس داریم و می‌توانیم به 7000 نفر پاسخ دهیم و برای تعداد زیادی امکان پذیرش فوری میسر نیست.


مدیرکل درمان تامین اجتماعی استان تهران به اجرای طرح نسخه الکترونیک و حذف دفترچه بیمه‌ها در مراکز ملکی اشاره کرد و گفت: اجرای عملیاتی این طرح شروع شده و بیمار با ارائه یک کدملی در مراکز ملکی پذیرش و کارش انجام می‌شود و امیدواریم فاز دوم که پذیرش در مراکز طرف قرارداد است نیز در آینده نزدیک به طور کامل اجرا شود.

عدلی ادامه داد: استان تهران با 9000 پرسنل در بخش درمان برای بهبود خدمات خود تلاش می کند. قطعا در نقطه مطلوب نیستیم.

وی از اجرای طرح جدیدی در زمینه پذیرش افراد مسن و بازنشستگان خبرداد و گفت: دو هفته است که بازنشستگان و افراد مسن را در مسیر پذیرش جداگانه قرار دادیم تا ناچار نباشند در صف پذیرش و ویزیت بمانند. پایلوت این طرح از درمانگاه قدس شروع شد و بتازگی و در کل مراکز در حال انجام است و امیدواریم بتوانیم کارهای بهتری انجام دهیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها