کد خبر: 324976
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۵ ۰۹:۱۸:۰۰
| |

نشست محرمانه وزیر اطلاعات مصر با رئیس موساد

منابع مصری اعلام کردند مسئولان عالی‌رتبه این کشور به همراه نمایندگانی از عربستان، امارات و اردن در دیداری محرمانه با رئیس موساد در قاهره درباره ایران و فلسطین گفتگو کرده‌اند.

نشست محرمانه وزیر اطلاعات مصر با رئیس موساد
کد خبر: 324976
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۵ ۰۹:۱۸:۰۰

اعتمادآنلاین| «عباس کامل» وزیر اطلاعات دولت عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهور مصر که در همه دیدار‌ها و نشست‌ها همراه وی بوده است این بار در دومین نشست گاز خاورمیانه حضور نداشت و این مسئله مورد توجه رسانه‌های مصری قرار گرفته است.

منابع مصری اعلام کردند: عباس کامل همزمان با نشست گاز با یوسی کوهن، رئیس موساد و شماری از مسئولان عالی رتبه عربستان، امارات و اردن در قاهره دیدار کرده است.

به گفته این منابع، برخی از پرونده‌ها به ویژه صلح منطقه‌ای در این دیدار مورد مباحثه قرار گرفته درحالیکه طرف فلسطینی در این دیدار حضور نداشته است.

منابع عالی‌رتبه مصری افزودند: رژیم صهیونیستی روند عادی سازی روابطش با قدرت‌های بزرگ عربی در عرصه میدانی و به صورت علنی را مهمترین مسئله خود می‌داند.

بررسی مسئله مقابله با قدرت ایران در منطقه یکی دیگر از مهمترین مسائلی بوده است که به گفته منابع مصری در این دیدار محرمانه مورد بحث و تبادل نظر طرف‌های عربی با رئیس موساد قرار گرفته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها