گران‌ترین پیراهن لیگ جزیره متعلق به کدام تیم است؟

در میان برند‌های تولیدکننده پوشاک تیم‌های حاضر در لیگ برتر انگلیس، دو تیم به شیوه‌ای منطقی و تیمی دیگر به صورت کاملاً غیرمنتظره گران‌ترین پیراهن‌ها را در اختیار دارند.

گران‌ترین پیراهن لیگ جزیره متعلق به کدام تیم است؟
کد خبر: 325364
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۶ ۱۴:۱۴:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ صحبت پول و دارایی و خریدهای گران در فوتبال انگلیس که به میان می‌آید، ناخودآگاه نام تیم‌هایی مانند منچسترسیتی، منچستریونایتد، چلسی، آرسنال، تاتنهام و لیورپول به میان می‌آید. در میان این شش تیم، اما دو تیم گران‌ترین پیراهن در فصل 20-2019 را به تن خواهند کرد: منچسترسیتی و تاتنهام.

طبق اعلام نشریه سان، هواداران منچسترسیتی برای تهیه پیراهن فصل آینده این تیم که تولید شرکت پوماست، باید 65 پوند بپردازند. این موضوع در مورد هواداران تاتنهام هم صدق می‌کند و دوستداران تیم سفیدپوش لندن باید همین مبلغ را صرف خرید پیراهن تولیدشده توسط شرکت نایکی کنند.

نکته جالب در مورد رده‌بندی دارندگان گران‌ترین پیراهن‌های فصل آینده لیگ برتر انگلیس، اما حضور تیمی مانند نیوکاسل است که فصل گذشته جزو کاندیداهای سقوط به دسته پایین بود. خرید پیراهن تیم سفیدومشکی‌پوش تین‌ساید در فصل 20-2019 که محصول شرکت پوماست، برای هواداران این تیم 65 پوند هزینه دارد.

رده‌بندی گران‌ترین پیراهن‌های تیم‌های لیگ برتر انگلیس در فصل پیش رو به شرح زیر است:

1- منچسرسیتی و نیوکاسل (پوما)/ تاتنهام (نایکی) 65 پوند


2- چلسی (نایکی)/ منچستریونایتد (آدیداس) 64.95 پوند


3- آرسنال (آدیداس) 60 پوند


4- لیورپول (نیوبالانس) 59.99 پوند


5- استون‌ویلا (کاپا)/ اورتون (آمبرو)/ لسترسیتی (آدیداس)/ ساوتهمپتون (آندرآرمور)/ شفیلدیونایتد (آدیداس)/ واتفورد (آدیداس)/ وستهام (آمبرو)/ ولورهپتون (آدیداس) 55 پوند


6- برایتون (نایکی) 52 پوند


7- بورنموث (آمبرو)/ نوریچ (اِرِئا) 50 پوند


8- کریستال پالاس (پوما) 49.99 پوند


9- برنلی (آمبرو) 45 پوند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها