کد خبر: 325465
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۷ ۰۸:۴۱:۳۹
| |

لاکازت مصدوم شد

مهاجم فرانسوی تیم آرسنال در دیدار دوستانه مصدوم شد و ممکن است در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر غایب باشد.

لاکازت مصدوم شد
کد خبر: 325465
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۷ ۰۸:۴۱:۳۹

اعتمادآنلاین| فصل اول حضور اونای امری در آرسنال بدون جام به پایان رسید و این تیم نتوانست سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را نیز به دست بیاورد. توپچی‌های لندنی در این فصل حضور پررنگی در بازار نقل و انتقالات نداشتند.

در این بین الکساندر لاکازت یکی از بهترین بازیکنان آرسنال در فصل قبل، در بازی دوستانه برابر لیون دچار مصدومیت شد و خیلی زود ورزشگاه را برای مداوای بیش‌تر ترک کرد. همین امر باعث نگرانی اونای امری، سرمربی آرسنال شده است و ممکن است این مربی اسپانیایی نتواند روی لاکازت در دیدار هفته نخست لیگ برتر برابر نیوکاسل حساب باز کند.

آرسنال در این دیدار دوستانه با نتیجه 2 بر یک برابر لیون شکست خورد تا این تیم فرانسوی قهرمان امارات کاپ شود ولی قطعا بدترین خبر ممکن برای هواداران آرسنال، مصدومیت لاکازات است که همکاری خوبی با اوبامیانگ در خط حمله تیمش دارد.

اوبامیانگ ابتدا برای آرسنال گلزنی کرد ولی موسی دمبله بازیکن پیشین سلتیک توانست دو بار برای تیمش گلزنی کند تا لیون برنده این دیدار شود.

توپچی‌های لندن قبل از شروع لیگ برتر دو دیدار دوستانه خواهند داشت. آن‌ها ابتدا برابر آنژه قرار خواهند گرفت و در ادامه در جام خوان گامپر برابر بارسلونا قرار خواهند گرفت.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها