«صداها» برای کودکان اجرا می‌شود

نمایش سیار مشارکتی «صداها» ویژه کودکان یک تا پنج سال از 6 مرداد در فضای باز فرهنگسرای نیاوران اجرا خواهد شد.

«صداها» برای کودکان اجرا می‌شود
کد خبر: 325632
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۷ ۱۲:۳۲:۰۰

اعتمادآنلاین| نمایش کودک صداها که تجربه‎ای از نیما بیگلریان، مارال ایزدبخش و صبا بهرامی، بیان مفهومی عمیق به زبانی ساده و کشف و شناسایی حس‎های درونی و محیط پیرامون خردسالان را بر پایه آموزش و تربیت با مشارکت خردسالان دنبال می‎کند.

اعضای گروه صداها عبارتند از: نیما بیگلریان، مارال ایزدبخش و صبا بهرامی (کارگردان)، مارال ایزد‎بخش (بازیگر)، سجاد نارنجی، علی شاه‎صفی (مدیر اجرایی)، آزاده شهریاری (عکاس)، گروه تماشاگران تئاترنارنجی (تبلیغات).

کودکان سرشار از خلاقیت هستند، زیرا هنوز در قیدوبند قواعد و چارچوب‌های بزرگ‌ترها قرار نگرفته‌اند. اما مانند هرچیز دیگر، بزرگ‌ترها باید تفکر خلاق کودکان را هدایت کنند. این کار هم وظیفه‌ والدین و هم وظیفه‌ معلمان و مربیان است.

زمانی که کودک را به تفکر واگرا تشویق می‌کنیم، در واقع انگیزه‌ و اشتیاق کودک را برای یادگیری عمیق بالا برده‌ایم. تشویق به تولید ایده‌های جدید، توانایی تفکر خلاق در کودکان را افزایش می‌دهد و بهبود قدرت مشاهده و افزایش دقت، به کشف خلاقیت و تفکر خلاق در کودکان منجر می‌شود.

نمایش خلاق کودک صداها ویژه خردسالان از 6 مرداد تا 9 شهریور ساعت 19 در فضای باز فرهنگسرای نیاوران اجرا می‎شود. علاقمندان می‎توانند جهت رزرو مجازی با شماره 09362494588 و جهت رزرو تلفنی این نمایش با شماره‎های 09921204421 و 09120648812 تماس گیرند.

منبع: ایرنا


اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها