کد خبر: 328140
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۵ ۱۰:۱۵:۰۰
| |

واکنش شهیدی به نامه نمایندگان مجلس درباره برکناری‌اش از بنیاد شهید

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در واکنش به نامه برخی از نمایندگان مجلس به رئیس‌جمهور در خصوص برکناری وی از سمتش گفت: من اگر امید به حل مشکلات نداشتم، در بنیاد نمی‌ماندم.

واکنش شهیدی به نامه نمایندگان مجلس درباره برکناری‌اش از بنیاد شهید
کد خبر: 328140
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۵ ۱۰:۱۵:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ حجت‌الاسلام سید محمدعلی شهیدی، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در واکنش به نامه جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به روحانی برای برکناری وی از ریاست بنیاد شهید گفت: رییس فراکسیون ایثارگران مجلس این نامه را تکذیب کرده و مدعی شده‌اند که این نامه از طریق فراکسیون ایثارگران ارسال نشده است.

وی با اشاره به کسالتش که از سال گذشته بر وی عارض شده است، ادامه داد: مراحل درمانی‌ام انجام شده است و در حال حاضر هم در حد توان کار می‌کنم و از 7 صبح تا 9 شب در بنیاد مشغول پیگیری امور ایثارگران هستم.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: البته در این شرایط مقداری وظیفه معاونت‌ها زیاد شده است، همه ما در حال انجام کار هستیم، اما مسائل جانبی بیشتر در بنیاد وجود دارد و مشکل در خصوص بیماری من مطرح نیست و بحمدلله در سلامت هستم.

حجت‌الاسلام شهیدی تاکید کرد: مسائل مالی باید تامین و برطرف شود، مغازه‌دار اگر اجناس برای فروش نداشته باشد نمی‌تواند مغازه‌اش را باز کند. ما امیدوار هستیم که مشکلات را برطرف کنیم و با امید به کارمان ادامه می‌دهیم. من اگر امید به حل مشکلات نداشتم در بنیاد نمی‌ماندم.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها