نماینده ولی‌فقیه در امور حج وزیارت:

شهدای مسجدالحرام و منا از یاد نرفته‌اند

نماینده ولی‌فقیه در امور حج وزیارت با تاکید بر اینکه شهدای مسجدالحرام و منا از یاد نرفته‌اند، اظهار داشت: وظیفه همه ماست که این موضوع را دنبال کنیم.

شهدای مسجدالحرام و منا از یاد نرفته‌اند
کد خبر: 330061
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۲ ۰۸:۲۲:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب دوشنبه شب درحاشیه مراسم یادواره شهدای منا و مسجدالحرام درچادر بعثه مقام معظم رهبری در منا افزود: وظیفه ما است که این مسایل را پیگیری کنیم و تاکنون هم مسئولین مربوطه ازجمله نماینده محترم ولی فقیه و مسئولان محترم سازمان حج وزیارت پیگیری های زیادی داشتند، علاوه بر این در جلساتی هم که با خانواده های محترم شهدای مسجدالحرام و منا در تهران برگزار شده این موضوع را پیگیری کرده ایم تا ان شاءالله حقوق شان استیفاء شود.

سرپرست حجاج ایرانی گفت: هرچند این موضوع بدلیل قطع بودن روابط دو کشور مقداری به تاخیرافتاده است ولی امیدواریم با پیگیری هایی که انجام می شود ومکاتباتی که ریاست محترم سازمان حج با وزیر حج عربستان داشتند و جلساتی که در مکه بعد از ایام حج برگزار خواهد شد، نتیجه روشن شود.

نماینده ولی فقیه در امور حج وزیارت در ادامه با اشاره به اینکه سومین سال است که در شب دوم حضورحجاج ایرانی در منا یادواره شهدای مسجدالحرام ومنا برگزار می شود، گفت: برنامه ای که قبلا تحت عنوان یادمان خادمان ضیوف الرحمان برگزارمیشد بعد ازوقوع فاجعه منا به یادواره شهدای مسجدالحرام ومنا تغییر یافته است.

وی افزود: در این برنامه زائران ایرانی در چادر بعثه مقام معظم رهبری در منا حضور می یابند و یاد عزیزانی را که ازمنا به دیارباقی پرکشیدند و همین طور عزیزانی که در مسجدالحرام به شهادت رسیدند، گرامی می دارند.

سرپرست حجاج ایرانی گفت: امشب هم جمعی از زائران و نمایندگان بعثه مراجع عظام تقلید در این یادواره حضور پیدا کردند و در جلسه ای که برگزار شد حجت الاسلام والمسلمین کاظم راشد یزدی مطالب خوبی را بیان کرد.

وی در پایان تاکید کرد: یاد این شهدا را باید گرامی داشت؛ خون این شهدا ان شاءالله مانند خون بقیه شهدا الهام بخش خواهد بود وما باید این مسایل راپیگیری کنیم.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها