بورس تحصیلی موسیقی موسسه «پیانو کاغذی» برای دانش‌آموزان ممتاز

موسسه پیانو کاغذی بانی اولین بورس تحصیلی در رشته ی موسیقی، به یکی از دانش آموزان ممتاز هنرستان موسیقی، کمک هزینه تحصیلی اهدا کرد.

بورس تحصیلی موسیقی موسسه «پیانو کاغذی» برای دانش‌آموزان ممتاز
کد خبر: 330809
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۴ ۱۰:۳۲:۰۰

اعتمادآنلاین| موسسه پیانو کاغذی بانی اولین بورس تحصیلی در رشته ی موسیقی، به یکی از دانش آموزان ممتاز هنرستان موسیقی، کمک هزینه ی تحصیلی اهدا نمود. ا ین بورس که به پاس یک عمر تلاش وارطان ساهاکیان در زمینه ی آموزش موسیقی، بنام ایشان نامگذاری شده است، به همت موسسه ی پیانو کاغذی و از طریق جمع سپاری (crowdfunding) به ثمر نشست. و روز گذشته طی مراسمی که در خانه موسیقی برگزار شد، به محمدجواد جانی، یکی از دانش آموزان ممتاز هنرستان موسیقی اهدا شد.

به گزارش اعتمادآنلاین، در این مراسم جمال سامری، بنیانگذار بورس تحصیلی وارطان ساهاکیان و مدیر و موسس پیانو کاغذی، هدف از اهدای این کمک هزینه ی تحصیلی را در راستای اهداف موسسه پیانو کاغذی یعنی کمک به گسترش دسترسی به آموزش با کیفیت موسیقی دانست و ابراز امیدواری کرد که سال به سال تعداد بیشتری دانش آموز و دانشجوی رشته ی موسیقی را از طریق اهدای بورس تحصیلی، حمایت کنند.

در این مراسم همچنین وارطان ساهاکیان ضمن اهدای لوح و مبلغ 7 میلیون تومان جمع آوری شده، که بعنوان شهریه هنرستان در اختیار محمدجواد جانی قرار گرفت، خرسندی خود را از اینکه نزدیک به پانصد نفر مبالغی از هزار تومان گرفته تا یک میلیون تومان به بورس تحصیلی موسیقی کمک کرده اند، ابراز نمود و این حرکت جمعی و زیبا را به فال نیک گرفت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها