کد خبر: 330994
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۵ ۰۹:۳۴:۱۹
| |

احسان روزبهانی:

تمام تلاشم را می کنم تا بهترین نمایشم را داشته باشم

احسان روزبهانی پس از وقفه ای چند ساله دوباره برای حضور در رقابتهای بوکس قهرمانی جهان در وزن اصلی خود مسابقه می دهد.

تمام تلاشم را می کنم تا بهترین نمایشم را داشته باشم
کد خبر: 330994
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۵ ۰۹:۳۴:۱۹

اعتمادآنلاین| ‌ رقابتهای بوکس قهرمانی جهان از 15 شهریور به میزبانی روسیه آغاز می شود. مسابقاتی که در ابتدا قرار بود سهمیه المپیک 2020 در آن توزیع شود ولی مدتی بعد با تصمیم فدراسیون جهانی این تخصیص سهمیه به تعویق افتاد.

قرار است تیم ملی بوکس با 7 بوکسور به این رقابتها اعزام شود که احسان روزبهانی نماینده المپین ایران نیز در وزن 81 کیلوگرم (وزن اصلی و سابق خود) مسابقه خواهد داد.

احسان روزبهانی در خصوص آخرین وضعیتش گفت: همچنان در حال کم کردن وزن هستم و ان شاالله تا مسابقه جهانی مشکلی پیش نمی آید. حامی مالی ام نیز همچنان از من حمایت می کند و همین جا از آقای تقوی تشکر می کنم.

وی افزود: تمرینات خوبی داریم و همه بوکسورها انگیزه بالایی در اردو دارند. قطعا اگر پیش از رقابتهای جهانی یک سفر تدارکاتی داشتیم بهتر بود اما با این وجود نه تنها من بلکه تمام ملی پوشان در مسابقات جهانی با تمام قوا می جنگند.

المپین بوکس در خصوص بازگشت به وزن سابق خود عنوان کرد: بعد از المپیک ریو این اولین مسابقه ای است که در وزن قبلی ام شرکت می کنم. به هر حال شرایط برایم سخت است چرا که حریفانم را نمی شناسم، بسیاری از هم دوره ای های من بوکس را کنار گذاشته اند.

وی در مورد کسب نتیجه در رقابتهای جهانی گفت: از لحاظ تجربی خیلی بهتر شده ام و با وجود سختی کار تمام تلاشم را می کنم تا بهترین نمایش را در مبارزاتم داشته باشم.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها