کد خبر: 331110
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۵ ۱۲:۰۶:۰۰
| |

فصل جدید «نفوذ» اوایل شهریور ماه کلید می‌خورد

تهیه‌کننده سریال «نفوذ» از آغاز تولید فصل دوم این سریال از اوایل شهریور ماه خبر داد.

فصل جدید «نفوذ» اوایل شهریور ماه کلید می‌خورد
کد خبر: 331110
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۵ ۱۲:۰۶:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ «محسن علی اکبری» تهیه کننده سریال «نفوذ» به کارگردانی جواد شمقدری درباره آغاز تولید این سریال گفت: این روزها مراحل پیش تولید را پشت سر می‌گذاریم و اوایل شهریورماه فصل دو «نفوذ» را کلید خواهیم زد.

او ادامه داد: در اولین سکانس‌هایی که مقابل دوربین خواهند رفت می‌توانم به فلاش‌بک‌ها در تهران اشاره کنم که در مقطع قبل از انقلاب است و تعقیب و گریز ساواک که به دنبال مهدی و حاج آقا موسوی (امین اسکندریان و جلیل فرجاد) هستند را نشان می‌دهد.

این تهیه کننده درباره بازیگران جدیدی که قرار است به این سریال اضافه شوند، گفت: بازیگران جدید خارجی به زودی به ما خواهند پیوست که مربوط به سکانس‌های سایت کبکان است و به احتمال فراوان این بازیگران از کشورهای آلمان و فرانسه انتخاب خواهند شد.

علی‌اکبری با اشاره به لوکیشن‌های جدیدی که در این سریال ساخته خواهد شد، بیان داشت: شکنجه‌گاه ساواک را در محوطه دبیرستان البرز قدیم در تهران خواهیم ساخت و برای تصویربرداری سکانس‌های خانه شریف‌زاده یکی از شخصیت‌های سریال باید به ساختمان‌ها و ویلاهای جدید اطراف شمال تهران برویم.

«نفوذ» در سه فاز پیش‌بینی شده، فاز یک از پیش از انقلاب شروع می‌شود و تا تسخیر لانه جاسوسی را روایت می‌کند.

فاز‌های بعدی هم به حوادث حین گروگانگیری تا کودتای نوژه و آغاز جنگ تحمیلی که با حمایت آمریکا صورت گرفت، می‌پردازد و تولید فاز اول دو سال به طول می‌انجامد. تصاویر مربوط به فاز اول در تهران، فاز دوم در روستای قرق آباد، فاز 3 در خجیر، فاز 4 در گنبد و مشهد و همچنین فاز 5 در تهران ضبط خواهد شد. سری دوم این سریال هم قرار است ساخته شود و در این سری داستان از تسخیر لانه جاسوسی آغاز شده و تا پایان جنگ تحمیلی ادامه دارد.

امین اسکندریان (مهدی نقش اول سریال)، کیمیا اکرمی (محبوبه نقش اول زن)، احمد نجفی (پرویز)، حمید گودرزی (نفیسی)، رحیم نوروزی (سُرخو)، علیرام نورایی (بکتاش)، صالح میرزا آقایی (سرهنگ شریف زاده)، شهره لرستانی (مادر محبوبه)، زهرا سعیدی (مادربزرگ مهدی)، حجت‌الاسلام سیدمحسن هاشمی (استاد حوزه علمیه و نماینده امام خمینی)، جلیل فرجاد (دانشفر)، ماشاله شاه مرادی (حاج عرفان)، کاوه سماک باشی (سروان عباسی)، امیرمحمد زند (حجت الاسلام سید عباس موسوی قوچانی)، یلدا افشاری‌نیا (مهناز)، شیوا بلوچی (شهره)، نجوا صاحب الزمانی (ثریا)، فاطمه بیگی (ناهید)، محمد جواد جعفرپور (قاسم)، جلال فاطمی (سرهنگ دیویس) بازیگران ایرانی این سریال و فیلیپ ساترکین (مایکل مترینکو)، سامی بابو (چارلز جونز) از بازیگران خارجی این سریال هستند. صالح میرزا آقایی، حمید گودرزی نقش نفیسی، رحیم نوروزی صلح‌گو، جلیل فرجاد در نقش روحانی، علیرام نورائی، احمد نجفی نقش پرویز و ... نقش‌هایی بازی می‌کنند که اینها عینا واقعی است.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها