کد خبر: 331780
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۷ ۱۱:۱۲:۴۷
| |

بابک دین‌پرست، معاون وزیر کشور:

مأموریت استانی وزارت کشور رسیدگی به واحدهای تولیدی مشکل‌دار است

بابک دین‌پرست، معاون وزیر کشور، مراقبت از واحدهای تولیدی فعال و فعال شدن واحدهای راکد را سیاست وزارت کشور دانست و افزود: مأموریت‌ استانی ما توجه به واحدهای تولیدی مشکل‌دار است.

مأموریت استانی وزارت کشور رسیدگی به واحدهای تولیدی مشکل‌دار است
کد خبر: 331780
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۷ ۱۱:۱۲:۴۷

اعتمادآنلاین| بابک دین‌پرست، معاون وزیر کشور، در نشست هم‌اندیشی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ها با اشاره به اهداف این نشست اظهار داشت: مهمترین هدف این جلسه تقویت و همکاری های بین بخشی است ما تلاش می‌کنیم تا بر اساس سیاستهای ابلاغیه وزیر کشور در حوزه‌های اقتصادی همکاری‌های بین‌بخشی داشته باشیم.

وی افزود: دستور جلسه امروز پیگیری و رفع مشکلات توزیع کالای اساسی، تنظیم بازار، تنظیم ارز، بنگاه‌های اقتصادی واحدهای تولیدی و برنامه‌های اشتغال زایی دولت است.

دین پرست ادامه داد: در جلسه امروز بحث اولویت اول وزارت کشور در حوزه اقتصادی بررسی مباحث اقتصادی، مراقبت از واحدهای تولیدی فعال و فعال شدن واحدهای راکد است. ماموریت‌های استانی ما توجه به واحدهای تولیدی مشکل‌دار است.

وی با اشاره به واگذاری واحدهای نیمه تمام به بخش خصوصی گفت: بیش از 78 هزار پروژه نیمه‌تمام، تکمیلی و آماده بهره برداری شده است که بالغ بر حدود 485 هزار میلیارد تومان برای تکمیل آن مورد نیاز است.

معاون وزیر کشور یادآور شد: با توجه به آنکه استان‌های فارس و سیستان و بلوچستان مسئولیت جانشینی ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی به آنها محول شده است جلسات خوبی برگزار و سازوکار مشخصی تعیین شده است.

دین پرست ادامه داد: در هفته دولت گزارشی از اقدامات کارگروه های اقتصادی ارائه خواهد شد.

وی افزود: شناسایی حلقه های وابستگی تولیدی به مواد اولیه از دیگر دستور جلسه های امروز است و امروز قرار است ساز و کار منظمی را برای فعال شدن واحدهای تولیدی و موانع موجود را تعیین کنیم.

وی بیان کرد: پیگیری موضوع پولهای دیجیتالی از دیگر دستور جلسه نشست امروز است و امیدواریم با تایید شما نشستی را با فعالان پولهای دیجیتالی داشته باشیم.

دین‌پرست بیان کرد: موضوع ارائه مجوز اقامت پنج ساله به اتباع خارجی از دیگر موضوعاتی است که در نشست امروز بررسی خواهیم کرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها