آیت‌الله سیداحمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران:

تجدید بیعت مردم با نظام حضور حداکثری در انتخابات است/ نمی‌توان انکار کرد که عزتمندانه در برابر آمریکا ایستادند/ انتظار مردم از مسئولان جلوگیری از گرانی‌های افسار گسیخته است

عضو هیات‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران عزتمندانه و شجاعانه در برابر آمریکا ایستاد و نمی‌توان این امر را انکار کرد.

تجدید بیعت مردم با نظام حضور حداکثری در انتخابات است/ نمی‌توان انکار کرد که عزتمندانه در برابر آمریکا ایستادند/ انتظار مردم از مسئولان جلوگیری از گرانی‌های افسار گسیخته است
کد خبر: 332462
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۹ ۱۴:۰۳:۳۹

اعتمادآنلاین| آیت‌الله سیداحمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران و عضو هیات‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری دوشنبه شب در جشن بزرگ عید غدیر در مصلی شهرستان بندرانزلی بیان کرد: تجدید بیعت مسئولان سیاست خارجی با نظام مقدس جمهوری اسلامی در این است که عزت ایران اسلامی را در مذاکرات و صحبت های‌شان حسین وار حفظ کنند.

او با بیان اینکه امروز ایران بر قله عزت نشسته ، افزود: ساقط کردن پهپاد امریکایی دلیل بر این مدعاست و باید بگویم آمریکایی ها تا ابد خواب و خیال براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی را با خود به گور خواهند برد.

آیت الله خاتمی تاکید کرد: تجدید بیعت مجدد مسئولان نظام اسلامی با امیرالمومنین و ولی فقیه زمان، خدمت جهادی با مدیریت جهادی به ملت شریف ایران است.

او با بیان اینکه ملت شریف و وفادار ایران اسلامی شایسته هرگونه خدمتگزاری هستند افزود: تجدید بیعت مردم با نظام نیز حضور در همه صحنه ها و خصوصا حضور حداکثری در انتخابات و دقت در انتخاب نمایندگانی شجاع ، خدمتگزار ، انقلابی و ولایی است تا آن نمایندگان مایه افتخار باشند.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: مردم تنها خدمتی که از مسئولان انتظار و مطالبه دارند، این است که جلوی گرانی های افسار گسیخته در کشور را بگیرند و به نظر من تجدید بیعت مسئولان با رهبری همین امر است.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه در برخی موارد خصوصی سازی ها کشور را بیچاره کرده، بیان کرد: ملت شریف ایران دارای فهم سیاسی بالایی هستند و خوب می فهمند که کشور گرفتار تحریم است.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه خصوصی سازی در متن قانون اساسی جمهوری اسلامی قرار دارد تاکید کرد: واگذاری پروژه ها ، طرح ها و سرمایه گذاری ها به نور چشمی ها و آشنایان و وابستگان به قیمت بیچاره کردن کارگران ، بیچاره کردن مستضعفان و محرومان است.

ایت الله خاتمی با اشاره به اینکه باید مسئولان حرف های دلسوزان نظام را نیز شنیده و آن را تخریب ندانند، تصریح کرد: مردم ولی نعمت مسئولان هستند و خدمت صادقانه به این مردم ، تجدید بیعت مسئولان با نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری معظم انقلاب است.

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به فرمایش بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی که غدیر منحصر به آن روز نیست و غدیر همیشه باید باشد، تصریح کرد: در دین مبین اسلام بر شادی در روز عید غدیر سفارشات بسیاری شده و برخی ها می گویند بگذارید جوانان ما شاد و با نشاط باشند اما شادی را نباید به معنای عبور از خطوط قرمز خدا دانست.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها