کد خبر: 332854
|
۱۳۹۸/۰۵/۳۰ ۱۴:۱۳:۰۰
| |

جواد مهرگان:

بازی سختی با تایلند پیش رو داریم

مدیرفنی تیم ملی والیبال زنان با بیان اینکه دیدار با تایلند سرنوشت‌ ساز و مهم است، گفت: همیشه این موقعیت برای ما پیش نمی‌آید که با چنین تیم‌های سطح بالایی بازی کنیم و به پیشرفت تیم کمک خواهد کرد.

بازی سختی با تایلند پیش رو داریم
کد خبر: 332854
|
۱۳۹۸/۰۵/۳۰ ۱۴:۱۳:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ «جواد مهرگان» روز چهارشنبه در ارزیابی 2 بازی تیم زنان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا با کره جنوبی و هنگ‌کنگ، اظهار داشت: بازی با کره جنوبی که دیدار نخست در این تورنمنت تورنمنت بود با شرایط خاصی برگزار شد. از این نظر که با تیم قدرتمند میزبان دیدار داشتیم و اینکه خیلی حرفه‌ای بازی می‌کردند. این تیم 18 بازی سطح بالا را در انتخابی المپیک و رقابت‌های مهم دیگر انجام داده است.

وی افزود: در این دیدار اندکی جو سالن و پخش مستقیم بازی سبب شد تا عملکرد بچه ها از نظر ذهنی و روانی تحت تاثیر این جریان‌ها قرار بگیرد. با این حال توانستیم توانایی‌های خود را نشان دهیم و درس‌های زیادی را از این دیدار گرفتیم.

مدیرفنی تیم ملی والیبال زنان عنوان کرد: پیش از دیدار با تیم هنگ‌کنگ، چند بازی از این تیم را در تورنمنت‌های قبلی و این تورنمنت بررسی کردیم و از نحوه حمله این تیم و سیستم دفاعی آنها شناخت خوبی داشتیم. توانستیم با زدن سرویس‌های هدفمند، بازی منظم در سیستم دفاعی، ثبات در دریافت اول و سرعت دادن بیشتر به حملات، تیم هنگ‌کنگ را شکست دهیم.

وی یادآور شد: فردا بازی بسیار سختی را با تایلند در مرحله دوم در ‌پیش‌رو داریم. این تیم یکی از با کیفیت و تکنیک‌ترین تیم‌های دنیا محسوب می‌شود و از نظر تکنیکی و کیفیت بازی بسیار قدرتمند است. اکنون در حال ارزیابی بازی‌های تایلند هستیم تا بتوانیم با بهترین تدبیر وارد میدان شویم.

تیم ملی والیبال زنان ایران فردا (پنجشنبه) ساعت 16 به وقت ایران به مصاف تیم تایلند خواهد رفت.

مسابقات والیبال قهرمانی زنان آسیا از 26 مرداد تا سوم شهریور به میزبانی کره جنوبی در حال برگزاری است. در این مسابقات 13 تیم در 4 گروه به رقابت می‌پردازند.

منبع: ایرنا




اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها