دختر گمشده‌ای که در ویدئوی رونمایی از خرید جدید آ. اس رم پیدا شد

اقدام ابتکاری باشگاه آ. ‌اس رم مبنی بر قرار دادن نام و نشان کودکان گمشده در ویدئو کلیپ رونمایی از بازیکنان جدید خود، موجب پیدا شدن یک دختر 15 ساله شد.

دختر گمشده‌ای که در ویدئوی رونمایی از خرید جدید آ. اس رم پیدا شد
کد خبر: 333790
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۲ ۱۴:۴۵:۴۳

اعتمادآنلاین| ‌ باشگاه ایتالیایی به‌تازگی تصمیم گرفته است تا هر زمان که ویدئویی از بازیکنی تازه‌ وارد را منتشر می‌کند، نام و نشان کودکان گمشده از سرتاسر جهان را در این ویدئو قرار دهد.

بر این اساس، زمانی که رمی‌ها تابستان سال جاری با «مِرت چِتین» مدافع ترک تبار خود قرارداد امضا کردند، آگهی گم شدن دختر نوجوانی از لندن را در ویدئوی تبلیغاتی وی قرار دادند؛ علاوه بر این، شماره تلفنی در این آگهی اعلام شده بود که هر فردی که اطلاعاتی در اختیار داشت، از طریق این شماره بتواند با باشگاه تماس برقرار کند.

و حالا آ. ‌اس رم تایید کرده است که دختر گمشده، پیدا شده و نام و تصویر وی از حساب کاربری مجازی باشگاه حذف شده است.

یکی از سران باشگاه در هنگام راه‌اندازی این جنبش، گفته بود: باشگاه به همراه ویدئوی تبلیغاتی هر خرید جدید در تابستان سال جاری، تصاویر و مشخصات تعدادی از کودکان گمشده را منتشر خواهد کرد؛ هدف از این کار این است که هر فرد در هر کجا بتواند اطلاعاتی ارزشمند را در رابطه با فرد مفقود شده اعلام کند؛ ما قصد داریم از دنبال‌کننده‌گان میلیونی خود در فضای مجازی در راستای منفعت عمومی استفاده کنیم.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها