کاپیتان تیم ملی والیبال زنان:

اتفاق بزرگی رخ داده و باید با چشمان باز آینده را نگاه کنیم

کاپیتان تیم ملی والیبال بانوان گفت: ما یک پله ترقی کردیم ولی از همه کارشناسان و مردم می‌خواهم که نگویند که ما تیم اندونزی را بردیم و فقط یک پله صعود کردیم.

اتفاق بزرگی رخ داده و باید با چشمان باز آینده را نگاه کنیم
کد خبر: 334253
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۳ ۱۶:۲۶:۱۲

اعتمادآنلاین| ‌ مائده برهانی، کاپیتان تیم ملی والیبال زنان درباره پیروزی تیم ایران برابر اندونزی و کسب عنوان هفتمی رقابت‌های آسیایی گفت: به همه بازیکنان تیم‌مان تبریک می‌گویم. همه بازیکنان زحمت کشیدند. ما یک پله ترقی کردیم ولی از همه کارشناسان و مردم می‌خواهم که نگویند که ما تیم اندونزی را بردیم و فقط یک پله صعود کردیم. اتفاق بزرگی رخ داده و باید با چشمان باز آینده را نگاه کنیم.

او در این مورد افزود: کار سختی در پیش است و اگر حمایت و برنامه‌ریزی در کار نباشد، هفتمی را هم از دست می‌دهیم و به رده‌های پایین‌تر می‌رویم. تیم‌هایی مثل چین‌تایپه و قزاقستان نتوانستند به جمع چهار تیم اول برسند چون چهار تیم اول در دنیای دیگری هستند. اگر به دنبال جوانگرایی هستیم، باید بیشتر به لیگ توجه کنیم. باید حمایت کنیم و با نگاه مثبت به تیم ملی زنان نگاه کنیم.

برهانی در پایان گفت: نباید به اسم اندونزی نگاه کرد. آن‌ها لیگ حرفه‌ای و پویایی دارند و بازیکنان گران‌قیمت و سطح بالایی دارند. آن‌ها به والیبال پیشرفته نگاه می‌کنند و خوشحالم که این تیم را بردیم. باید به سرمایه‌گذاری و پیشرفت آن‌ها نگاه کرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها