کد خبر: 335948
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۸ ۱۴:۳۱:۱۰
| |

عزت‌الله یوسفیان‌ملا، عضو فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی:

مونسان گزینه‌ای کارآمد برای وزارت میراث فرهنگی است

عضو فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به تجارب و دستاوردهای ارزشمند علی‌اصغر مونسان در دوره ریاست سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، وی گزینه کارآمدی برای وزارت میراث فرهنگی است.

مونسان گزینه‌ای کارآمد برای وزارت میراث فرهنگی است
کد خبر: 335948
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۸ ۱۴:۳۱:۱۰

اعتمادآنلاین| عزت‌الله یوسفیان‌ملا، عضو فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مونسان مدت زیادی است که به عنوان رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فعالیت داشته و از ضعف ها و قوت های این دستگاه به خوبی آگاهی دارد و به عنوان وزیر می تواند این وزارتخانه را به درستی مدیریت کند.

وی ادامه داد: مدیریت مونسان بر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور به عنوان رئیس یک سازمان، طولانی بوده و به دوره سرپرستی کوتاه مدت از زمان تبدیل آن به وزارتخانه محدود نیست.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس بیان کرد: وی در دوره تصدی ریاست سازمان میراث فرهنگی، دستاوردهای ارزشمندی به خصوص در حوزه گردشگری در استان های مختلف کشور داشته است.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی بار دیگر تاکید کرد: با توجه به دوره مدیریت خوب مونسان در سازمان میراث فرهنگی، پس از این نیز به عنوان وزیر این وزارتخانه می تواند میراث فرهنگی کشور را با کارآمدی مدیریت کند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها