رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی:

شورای راهبری فضای مجازی می‌تواند به توسعه عدالت آموزشی کمک کند

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی تاکید کرد شورای راهبری فضای مجازی می‌تواند به توسعه عدالت آموزشی کمک کند.

شورای راهبری فضای مجازی می‌تواند به توسعه عدالت آموزشی کمک کند
کد خبر: 335974
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۸ ۱۵:۱۰:۱۸

اعتمادآنلاین| ‌ علی ذوعلم در اولین نشست این شورا در محل سالن جلسات سازمان پژوهش به چشم انداز شورای راهبری فضای مجازی و ایجاد بصیرت در خصوص این فضا اشاره کرد و گفت: این شورا می‌تواند ما را راهنمایی کرده و مسیر درستی را به ما ارائه دهد. حتما این شورا در توسعه عدالت آموزشی به ما کمک خواهد کرد.

او افزود: هم اکنون مدارس ما در دهک‌ها و سطوح مختلف با توجه سطح فرهنگی منطقه، سطح تحصیلاتی و فرهنگی و اجتماعی والدین، پیشرفته بودن و مدارسی با تراکم بالا و غیره مشغول فعالیت هستند و این وظیفه ما را سخت‌تر و پیچیده‌تر می‌کند و امیدوارم این شورا در بخش توسعه عدالت آموزشی و رسالت حاکمیتی به ما کمک کند.

رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی در بخش دیگری از سخنانش، انتظاراتش از این شورا و راه دستیابی به مدل بهینه و مطلوب برای مواجهه با فضای مجازی را توضیح داد و گفت: اصلی‌ترین راهبرد در فعالیت این شورا این است که در ابتدا باید هدف و ماموریت‌ها را به طور دقیق مشخص کرد و سپس وارد مباحثی شویم.

ذوعلم با تاکید بر اینکه سازمان پژوهش فقط یک سازمان نیست و با بیشتر ارگان‌ها، نهادها، انجمن‌ها و جامعه به نوعی در ارتباط است، ادامه داد: ما به دنبال تربیت مملکت بنیان هستیم که خود دانش آموزبه یک استحکام نگرشی برسد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها