مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه:

باید نگاهی اجتماعی به موضوع دستفروشی داشت

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از حساسیت‌های موضوع دستفروشی در مترو صحبت کرد.

باید نگاهی اجتماعی به موضوع دستفروشی داشت
کد خبر: 335991
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۸ ۱۵:۳۴:۰۵

اعتمادآنلاین| ‌ فرنوش نوبخت در مورد پدیده دستفروشی در مترو بیان کرد: دستفروش مسافری است که وارد شبکه مترو می‌شود و در این شبکه حمل و نقلی به فروش وسایل خود می‌پردازد.

وی ادامه داد: به علت حساسیت موضوع و نگاه جامع شناسانه، معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران نیز وارد موضوع شده است چراکه در کنار خدمت رسانی به مردم، مسائل امنیتی و تردد مسافران، باید نگاهی اجتماعی به موضوع دستفروشی داشت.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با تأکید براینکه دستفروشان مترو از مردم و مسافران هم از مردم هستند، گفت: همه‌ی موارد و مشکلات باید در کنار یکدیگر با یک نگاه همه جانبه به مسافران مترو، دستفروشان و شهرداری تهران حل شود.

نوبخت با بیان اینکه شهرداری در این مسئله با شهروند (فروشنده کم سرمایه یا دستفروش) طرف است، تصریح کرد: باید برای این بخش از جامعه تصمیمات مناسبی گرفت تا به هیچ کدام از طرفین آسیبی نرسد. مسافران در صورت نارضایتی می‌توانند از دستفروشان خرید نکنند. به هرمیزانی که از این افراد خرید شود به مرور زمان تعدادشان هم افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در پایان عنوان کرد: مدیران شهری مرتبط با این مسئله، نگاه مثبت و عمیقی به این موضوع خواهند داشت. درحال حاضر نمی‌توان درباره تصمیمات در این خصوص صحبت کرد. امیدوارم که در نهایت تصمیمات خوبی توسط شورای شهر تهران برای این موضوع اتخاذ شود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها