کد خبر: 336896
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۱ ۰۹:۴۵:۱۴
| |

کتایون اشرف:

اعزام نیروانا اسد بیگی ارتباطی به فدراسیون ندارد

نایب رییس زنان فدراسیون قایقرانی گفت: اعزام نیروانا اسد بیگی به مسابقات جهانی اسلالوم ارتباطی به فدراسیون ندارد بلکه او انتخاب IOC است.

اعزام نیروانا اسد بیگی ارتباطی به فدراسیون ندارد
کد خبر: 336896
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۱ ۰۹:۴۵:۱۴

اعتمادآنلاین| ‌ کتایون اشرف درباره اعتراضی که نسبت به اعزام نیروانا اسد بیگی به مسابقات جهانی اسلالوم شده است، بیان کرد: با توجه به اینکه اسد بیگی در مسابقات جوانان جهان بارسلونا مدال نقره گرفت و سپس در المپیک جوانان جهان چهارم شد از این رو در پروژه امیدهای کمیته بین المللی المپیک قرار گرفت. بر همین اساس هم IOC او را برای مسابقات جهانی اسلالوم انتخاب کرد و انتخاب او و اعزامش ارتباطی با فدراسیون ندارد.

او ادامه داد: کل هزینه ها هم با خود کمیته بین المللی المپیک است و مسابقات مهر ماه برگزار می شود و قرار است قبل از مسابقات نفراتی که در پروژه امیدهای IOC هستند، در کمپ هم شرکت کنند.

اشرف در مورد اعتراضی که فائزه روناسی نفر اول جوانان نسبت به این اعزام داشته است، تاکید کرد: همانطور که گفت این اعزام ارتباطی به فدراسیون ندارد البته این مسابقات اسلالوم در رده بزرگسالان است نه جوانان. فائزه روناسی ورزشکار خوبی است جزو کسانی است که درنظر داریم برای مسابقات قهرمانی جوانان آسیا از او استفاده کنیم.

نایب رییس زنان فدراسیون قایقرانی در مورد عملکرد زنان در مسابقات جهانی آب‌های آرام گفت: ما زمان زیادی را از دست داده بودم از این رو هدف ما از شرکت در مسابقات این بود که ببینیم جایگاه ما و رقبایمان کجا است و تمرینات را بر چه اساسی باید انجام دهیم. انتظار خاصی از ملی‌پوشان در این مقطع نداشتیم اما برای کسب اطلاعات نیاز داشتیم در مسابقات جهانی شرکت کنیم. هدف ما این است نقاط ضعف را به قوت تبدیل کنیم تا در قهرمانی آسیا موفق شویم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها