دستور جمع‌آوری کتاب‎‌های هری پاتر از یک مدرسه کاتولیک در آمریکا

رئیس یک مدرسه کاتولیک تنسی می‌گوید مطالب و طلسم و جادوهای گفته شده در داستان‌های هری‌پاتر در واقعیت می‌تواند خطرناک باشد.

دستور جمع‌آوری کتاب‎‌های هری پاتر از یک مدرسه کاتولیک در آمریکا
کد خبر: 337371
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۲ ۱۳:۲۵:۰۰

اعتمادآنلاین| مسئولان یک مدرسه دولتی در ایالت تنسی آمریکا دستور داده اند تا کتاب‌های مجموعه داستان هری پاتر و مدرسه جادوگری نوشته جی.کی.رولینگ از کتابخانه این مدرسه کاتولیک جمع‌آوری شوند. مسئولان مدرسه کاتولیک اعتقاد دارند مطالب این داستان موجب بیدار شدن روح‌های شیطانی می‌شود!

رئیس این مدرسه کاتولیک تنسی می‌گوید مطالب و طلسم و جادوهای گفته شده در داستان‌های هری‌پاتر در واقعیت می‌تواند خطرناک باشد. دان ریهال کشیش مسئول این مدرسه به والدین آمریکایی هشدار داده است که اجازه ندهند فرزندان‌شان کتاب هری پاتر را مطالعه کنند.


او در پیامی الکترونیک به والدین دانش ‌آموزان مدرس کاتولیک استریت ادوارد شهر نشویل ایالت تنسی آمریکا از آن‌ها خواسته است تا اجازه ندهند فرزندان‌شان در خانه هری پاتر بخوانند. این کشیش کاتولیک می‌گوید با متخصصان جن‌گیری در واتیکان مشاوره کرده است و آن‌ها نیز همین موضوع را تایید می‌کنند.

به گفته این کشیش آمریکایی کلیسای واتیکان نیز مطالعه کتاب‌های هری پاتر را برای پیروان خود ممنوع اعلام کرده است. کلیسای کاتولیک می‌گوید طلسم‌ها و جادوهای کتاب هری پاتر در دنیای واقعی موجب بیدار شدن ارواح شیطانی می‌شود.

ربکا هامل سرپرست این مدرسه کاتولیک در آمریکا می‌گوید کلیسای کاتولیک قوانین خاص خود را دارد و باید وظیفه خود را در قبال پیروانش انجام دهد. او اعتقاد دارد کتاب‌های هری پاتر نباید بدون نظارت و دقت والدین در اختیار دانش آموزان ابتدایی قرار بگیرد.

منبع:خبرآنلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها