قائمی:

باید ثابت کنیم که همچنان در آسیا قدرت اول هستیم

فرهاد قائمی: اولویت همه ما، گرفتن سهمیه المپیک است. باید ایستگاه به ایستگاه جلو برویم. خدا را شکر وضعیت‌مان خوب است و بدون مصدوم کار می‌کنیم. امیدواریم بهترین نتایج را بگیریم.

باید ثابت کنیم که همچنان در آسیا قدرت اول هستیم
کد خبر: 337740
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۳ ۱۲:۲۹:۵۶

اعتمادآنلاین| فرهاد قائمی در گفت وگو با روابط عمومی فدراسیون والیبال درباره وضعیت این روزهای تیم ملی والیبال ایران و مسیر طی شده توسط او و هم‌تیمی‌هایش اظهار کرد: امسال، سال پرفشاری برای تیم ملی بود و بازی‌های خیلی زیادی را انجام دادیم و نمونه آن لیگ ملت‌ها بود که بسیار فشرده برگزار شد و البته نتایج خیلی خوبی گرفتیم.

مسابقات قهرمانی آسیا برای ما خیلی اهمیت دارد چون به نوعی بازی تدارکاتی برای جام جهانی ژاپن است و از طرفی به قهرمانی در این رقابت‌ها نیاز داریم. ما باید ثابت کنیم که همچنان در آسیا قدرت اول هستیم. ما میزبان این رقابت‌ها هستیم و مطمئنم علاقه‌مندان والیبال برای حمایت از ما به ورزشگاه می‌آیند. در ادامه هم مسابقات انتخابی المپیک پیش روی ماست که در کشور چین برگزار خواهد شد و مسیر سختی تا رسیدن به المپیک داریم. اولویت همه ما، گرفتن سهمیه المپیک است. باید ایستگاه به ایستگاه جلو برویم. خدا را شکر وضعیت‌مان خوب است و بدون مصدوم کار می‌کنیم. امیدواریم بهترین نتایج را بگیریم.

وی افزود: ما باید به مسیر فعلی خود ادامه دهیم. مسیر خیلی خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و نباید در رشدمان وقفه‌ای ایجاد شود. با تمام توان در تورنمنت آسیایی تهران شرکت می‌کنیم و در ادامه با آمادگی به ژاپن خواهیم رفت.

دریافت‌کننده تیم والیبال ایران درباره پیوستنش به تیم شهرداری ارومیه هم گفت: امسال شرایط به گونه‌ای شد که به لیگ ایران بازگردم و در تیم شهرداری ارومیه بازی کنم. در ارومیه احساس غربت نمی‌کنم چون مردم این شهر مثل مردم شهر خودم یعنی گنبد، با عشق و علاقه والیبال را دنبال می‌کنند و تیم خود را تشویق می‌کنند. امیدوارم بتوانم به موفقیت تیم شهرداری ارومیه هم کمک کنم.

او در پایان با اشاره به تجربیاتش در لیگ والیبال ترکیه، بیان کرد: تورنمنت‌ها در کشورهای اروپایی فشرده است و چندین جام وجود دارد. از همه مهم‌تر، اولویت آن‌ها حمایت از بازیکنان قدیمی و جدید است. همه به دنبال یک محیط سالم و ورزشی هستند تا جوانان به سمت و سوی ورزش بروند. هدف اول در تیم‌داری، داشتن یک محیط سالم و پاک است و بعد به قهرمانی فکر می‌کنند. من چیزهای زیادی آنجا یاد گرفتم. ترکیه اولین تجربه خارجی من بود ولی امسال ترجیح دادم به ایران بازگردم و در لیگ ایران حضور داشته باشم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها