کد خبر: 339994
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۱ ۱۳:۲۰:۰۶
| |

منصور پاپری، معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات استان بوشهر:

صید میگو در آبهای بوشهر ممنوع شد/ صید 1400 تن میگو در 53 روز

منصور پاپری، معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات استان بوشهر، گفت: برای جلوگیری از وارد شدن خسارت به ذخایر آبزیان، پس از 53 روز تلاش صیادی در آب‌های خلیج‌فارس استان بوشهر صید میگو ممنوع شد.

صید میگو در آبهای بوشهر ممنوع شد/ صید 1400 تن میگو در 53 روز
کد خبر: 339994
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۱ ۱۳:۲۰:۰۶

اعتمادآنلاین| منصور پاپری، امروز در گفتگو با خبرنگاران گفت: برای جلوگیری از وارد شدن خسارت به ذخایر آبزیان، پس از 53 روز تلاش صیادی در آب‌های خلیج‌فارس استان بوشهر صید میگو ممنوع شد.

معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات استان بوشهر افزود: در مدت صید این آبزی برای افزون بر 500 شناور لنج و قایق مجوز صید صادر شد و صیادان استان بوشهر میگوی صیدشده خود را از طریق 25 بندر صیادی و مرکز تخلیه صید آبزیان، وارد بازار کردند.

پاپری از افزایش میزان صید میگو در استان نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: هزار و 438 تن میگو در توسط صیادان استان در مدت تعین شده صید شده که این میزان نسبت به سال گذشته 40 درصد افزایش داشته است درحالیکه در سال قبل هزار و 20 تن میگو در آب‌های استان بوشهر صید کرده بودند.

وی با بیان اینکه هزار و 222 تن به‌وسیله شناورهای لنج و قایق دارای مجوز و 216 تن با شناورهای بدون مجوز صید شده است افزود: یشترین میزان میگوی تخلیه‌شده در اسکله‌های شهرستان بوشهر ثبت‌شده است.

پاپری با بیان اینکه امسال 90 درصد میگوی صید شده گونه ببری سبز و 10 درصد آن گونه سر تیز یا میگوی سفید است ابراز داشت: بیشترین ذخایر میگو در اعماق 20 تا 30 متر دریا قرار داشت.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها