ترشتگن به نیمکت‌نشینی در تیم ملی آلمان معترض است

دروازه بان آلمانی تیم بارسلونا از این که در تیم ملی کشورش فیکس نیست عصبانی است.

ترشتگن به نیمکت‌نشینی در تیم ملی آلمان معترض است
کد خبر: 340222
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۲ ۱۱:۳۹:۵۶

اعتمادآنلاین| ‌ مارک آندره ترشتگن دروازه بان آلمانی تیم بارسلونا که طی فصول گذشته جزو بهترین بازیکنان تیمش بوده،حتی در روزهایی که مانوئل نویر در اوج نبوده نتوانسته به دروازه تیم ملی آلمان برسد و همچنان در مانشافت ذخیره گلر بایرن مونیخ است. اتفاقی که ناراحتی ترشتگن را در بر داشته و باعث شده تا او از یواخیم لو،سرمربی تیم ملی آلمان انتقاد کند.

ترشتگن در مورد نیمکت نشینی اش در تیم ملی گفت: «من هر بازی‌ که برای تیم باشگاهی‌ام به میدان می‌روم تمام تلاشم را می‌کنم تا بهترین عملکرد را داشته باشم تا دست‌کم تصمیم‌گیری برای سرمربی تیم ملی سخت شود. با این اوصاف پیدا کردن توضیحی برای علت نیمکت‌نشینی‌ام برایم واقعا سخت است. ولی به هر حال من به تلاش برای دروازه‌بان اول شدم ادامه می‌دهم. اما واقعیت این است که بازی‌های اخیر تیم ملی برای من ضربه سختی بود.»

دروازه بان تیم بارسلونا در پایان گفت:« شکی نیست که این ماجرا من را عصبانی می‌کند. وقتی تمام تلاش‌تان را می‌کنید ولی به جایی که می‌خواهید نمی‌رسید این طبیعی است. من اولویت‌هایم را مشخص کرده‌ام. می‌خواهم موفق باشم و اولویت و هدف بزرگم این است که دروازه‌بان اول تیم ملی کشورم باشم.»

منبع: خبرآنلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها