«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

قیمت گران‌ترین غذاها در بهترین رستوران‌های جهان چقدر است؟/ از خوراک خرچنگ هزار دلاری تا دسر فورترس

شاید شما نیز از آن دسته افرادی باشید که عاشق غذا هستند و می‌خواهند خوراک‌های جدید و متفاوت را مزه کنند. اما قیمت غذاها نیز مهم است. فهرست زیر حاوی غذاهایی است که قیمت آنها از 2 هزار دلار تا نزدیک به 15 هزار دلار است.

قیمت گران‌ترین غذاها در بهترین رستوران‌های جهان چقدر است؟/ از خوراک خرچنگ هزار دلاری تا دسر فورترس
کد خبر: 340843
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۱ ۱۴:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| مژده اصغرزاده - همه ما می‌خواهیم بهترین غذاها را بچشیم و از صرف آن لذت ببریم. وقتی قصد داریم برای شام به رستورانی شیک برویم، قیمت و کیفیت غذا را می‌سنجیم و بعد بهترین گزینه را انتخاب می‌کنیم، اما اگر قیمت خوراک مهم نباشد چه؟

اعتمادآنلاین به نقل از گورنکینگ‌ریتس گزارش می‌دهد که صاحبان رستوران‌ها و سرآشپزها برای کسانی که می‌خواهند تجربه‌ای منحصربه‌فرد داشته باشند و قیمت غذاها برایشان مهم نیست خوراک‌های مخصوصی فراهم کرده‌اند. مشتریان رستوران‌های زیر طعم پیتزای 10 هزار دلاری یا بستنی هزار دلاری را خواهند چشید:

5- رستوران نورماز- نیویورک

خوراک خرچنگ: 2 هزار دلار

خرچنگ

خوراک خرچنگ در منوی رستوران نورماز (Norma's) بسیار چشمگیر است زیرا قیمت بیشتر غذاهای این رستوران حدود 30 دلار است. این خوراک 2 هزار دلاری 283 گرم خاویار سوروگای ایرانی دارد که روی قیمت غذا تاثیر زیادی می‌گذارد.

4- اینداستری کیچن- نیویورک

پیتزای 24 عیاری: 2 هزار و 700 دلار

پیتزا

فکر می‌کنید چه چیزی باعث می‌شود قیمت پیتزا یی 2700 دلار باشد؟ پیتزایی که در رستوران اینداستری (Industry Kitchen) پخته می‌شود پنیر استیلتون، جگر اردک، خاویار صدف پلاتینیوم، قارچ دنبلان و طلای 24 عیار دارد.

3- فلور- لاس‌وگاس

همبرگر فلور: پنج هزار دلار

همبرگر

رستوران فلور (Fleur) که صاحب آن اوبرت کلر است، همبرگری سرو می‌کند که قیمت گوشت آن پنج هزار دلار است. قیمت هر 500 گرم از گوشت واگیو (گوشتی از گاوهای کمیاب ژاپنی) حدود 100 دلار است. قارچ دنبلان نیز در این همبرگر وجود دارد که قیمت هر 500 گرم از آن 1500 دلار است.

2- رناتو ویولا- سالرنو، ایتالیا

پیتزای لویی سیزدهم: 9 هزار و 315 دلار

پیتزا

می‌خواهید برای دقایقی احساس کنید که پادشاه یا ملکه هستید؟ تنها اگر بسیار ثروتمند باشید، می‌توانید پیتزای لویی سیزدهم را که یکی از گران‌ترین غذاهای دنیاست سفارش دهید. رناتو ویولا، بهترین سرآشپز ایتالیا، این پیتزا را در خانه شما طبخ می‌کند.

پیتزای لویی سیزدهم یک پیتزای عادی با محتویات جالب است. پنیر موزارلای بوفالو، خرچنگ و خاویار از محتویات این پیتزاست.

1- مرکز تفریحی فورترس- سری‌لانکا

دسر فورترس: 14 هزار و 500 دلار

دسر

اگر می‌خواهید پولی را که برای دوران بازنشستگی‌ یا تسویه وام‌هایتان پس‌انداز کرده‌اید خرج کنید، باید این دسر را مزه کنید. این دسر با بستنی ایتالیایی طعم خامه ایرلندی درست شده و همراه انار و کمپوت انبه سرو می‌شود. دسر فورتس (Fortress) با زمرد کبود 16 گرمی که روی شکلات دست‌ساز مخصوص قرار گرفته تزیین شده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها