کد خبر: 342625
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۸ ۱۳:۳۵:۰۵
| |

در فصل سوم «وست ورلد» چه خواهیم دید؟

سریال جنجالی "WESTWORLD" (وست ورلد) در فصل سوم خود تغییرات جدیدی را در محتوا و بازیگران خواهد داشت.

در فصل سوم «وست ورلد» چه خواهیم دید؟
کد خبر: 342625
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۸ ۱۳:۳۵:۰۵

اعتمادآنلاین| سریال WESTWORLD که در جهان طرفداران زیادی را در این چند سال همراه خود کرده است، در حال گذراندن مراحل تولید است.

این سریال که بر اساس یک فیلم سینمایی به همین نام در سال 1973 ساخته شده است، داستان یک پارک بزرگی برای سرگرمی افرادی است که دوست دارند چیزهایی را که تجربه آنها در دنیای واقعی سخت است، در این پارک تجربه کنند. در این پارک بزرگ ربات‌هایی انسان‌نما زندگی و نقش میزبان را ایفا می‌کنند؛ این ربات‌ها که توسط دو مهندس در سال‌های قبل تولید شده‌اند به مرور دچار خودآگاهی می‌شوند و با علم به اینکه چیستند، شورش و طغیان می‌کنند.

این سریال توسط شبکه HBO در دو فصل و به نویسندگی "لیزاجوی" و "جاناتان نولان" ساخته شده و فعلا در حال فیلمبرداری فصل سوم است.

تا اینجای کار و باتوجه به صحبت‌هایی که بازیگران و سازندگان این اثر در نمایشگاه "کامیک کان" داشتند و همینطور تریلری که از فصل سوم آن پخش شده نکاتی معلوم و روشن شده است که در ادامه می‌خوانیم:

پارک‌های جدید

یکی از جذابیت‌های سریال در دو فصل قبل تنوع پارک‌ها بود؛ در فصل اول تنها پارک "دنیای وسترن" وجود داشت، اما در فصل بعدی پارک "دنیای سامورایی‌ها" و "هندوستان قدیم" و البته نیم نگاهی به دنیای بیرون نیز وجود داشت، اما در فصل سوم قرار است تا شاهد حضور نازی‌ها و آلمانی‌ها باشیم وهمینطور دنیای آخرالزمانی نیویورک را باهم تماشا خواهیم کرد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها