کد خبر: 343496
|
۱۳۹۸/۰۶/۳۱ ۱۱:۳۳:۵۸
| |

میرزایی، عضو فراکسیون امید مجلس:

پیش از این تحریم بانک‌ها ذیل بحث برجام بود و امروز ذیل تروریسم است/ تحریم بانک مرکزی تداوم سیاست‌های یک جانبه‌گرایانه آمریکا است

جلال میرزایی، عضو فراکسیون امید مجلس گفت: تحریم بانک مرکزی توسط آمریکا تداوم سیاست‌های یک جانبه‌گرایانه ترامپ و ذیل مباحث تروریسم است که حتی تعامل ایران و اروپا را تحت تاثیر قرار می‌دهد و رفع آن بسیار دشوار خواهد بود.

پیش از این تحریم بانک‌ها ذیل بحث برجام بود و امروز ذیل تروریسم است/ تحریم بانک مرکزی تداوم سیاست‌های یک جانبه‌گرایانه آمریکا است
کد خبر: 343496
|
۱۳۹۸/۰۶/۳۱ ۱۱:۳۳:۵۸

اعتمادآنلاین| جلال میرزایی، عضو فراکسیون امید مجلس در خصوص تحریم مجدد بانک مرکزی ایران از سوی ایالات متحده آمریکا، گفت: اقداماتی که ترامپ در زمینه تحریم ایران انجام می‌دهد مسیر مذاکره بین جمهوری اسلامی ایران و آمریکا حتی برای رفع تحریم‌ها را دشوار می‌کند.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تحریم‌های بانکی آمریکا علیه ایران در گذشته ذیل بحث برجام و مسائل هسته‌ای بود اما تحریم اخیر بانک مرکزی ذیل مباحث تروریسم است و رفع این تحریم‌ها بسیار دشوار خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه خروج بانک مرکزی از این تحریم در آینده نیز با سختی‌هایی همراه می‌شود، افزود: ماهیت تحریم‌ها بسیار مهم است و اینکه چه تحریم‌هایی وضع می‌شود را باید به دقت تحلیل کرد.

میرزایی با بیان اینکه تحریم بانک مرکزی و اقدامات اخیر آمریکا در تحریم ایران قدری پیچیده شده است، ادامه داد: هدف آمریکا این است که اقتصاد ایران را تحت تاثیر قرار دهد.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا تصویب لوایح FATF می‌تواند به رفع تحریم‌ها کمک کند یا خیر؟، گفت: اقداماتی که ترامپ برای تحریم ایران انجام می‌دهد، لوایح مرتبط با FATF را از درجه اهمیت کنار می‌گذارد، زیرا مسیری که ترامپ در پیش گرفته امکان ایجاد ارتباط بین ایران و FATF را باقی نمی‌گذارد.

عضو فراکسیون امید مجلس بیان کرد: آمریکا سیاست‌های یک جانبه خود را اجرا می‌کند و کار برای اروپا نیز جهت حفظ تعامل با جمهوری اسلامی ایران را دشوار می‌کند، اقدام ترامپ برای تحریم بانک مرکزی پیشنهاد فرانسه در زمینه 15 میلیارد دلار را نیز به حاشیه می‌برد.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها