رییس مجلس شورای اسلامی بندرعباس را ترک کرد

رییس مجلس شورای اسلامی که عصر روز گذشته به منظور شرکت در سومین رژه ملی نیروهای مسلح وارد هرمزگان شده بود پس از سخنرانی در این مراسم، دقایقی پیش بندرعباس را به مقصد تهران ترک کرد.

رییس مجلس شورای اسلامی بندرعباس را ترک کرد
کد خبر: 343582
|
۱۳۹۸/۰۶/۳۱ ۱۴:۰۴:۴۸

اعتمادآنلاین| علی لاریجانی سخنران اصلی سومین رژه ملی در بندرعباس بود که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس از ساعت 8 صبح روز یکشنبه 31 شهریور در بلوار ساحلی این شهر، پشت ساختمان سابق استانداری هرمزگان برگزار شد.

موقعیت و نقش راهبردی خلیج فارس و تنگه هرمز، به بندرعباس جایگاه ویژه‌ای در عرصه ملی و بین المللی داده از اینرو رژه ملی نیروهای مسلح سه سال پی‌درپی این منطقه برگزار می شود.

افزون بر 200 شناور نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی و دریابانی نیروهای نظامی و انتظامی و شناورهای بسیج دریایی مردمی در این رژه حضور داشتند.

دراین مراسم یگان‌های نمونه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی اعم از رزمی، لجستیک، هوایی، زمینی، دریایی، سطحی و زیر سطحی توانمندی و اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

برگزاری رژه هوایی مشترک جنگنده های نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با انواع جنگنده های شکاری، تاکتیکی، شناسایی، ترابری و سوخت‌رسان ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دیگر جلوه های این مراسم بود و اقتدار، صلابت و توان خلبانان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی و سپاه به نمایش گذاشته شد.

برگزاری این رژه با توجه به حضور بیگانگان در خلیج فارس پیام صلح و دوستی به کشورهای همسایه و هم‌پیمان و همچنین هشدار به بیگانگان و تنش‌آفرینان درخلیج‌فارس بود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها