کد خبر: 343605
|
۱۳۹۸/۰۶/۳۱ ۱۴:۴۷:۵۶
| |

نادری، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

توزیع یارانه ها عادلانه است/ سازمان هدفمندی یارانه‌ها به وظایف خود عمل کرده است

شهاب نادری، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: براساس بررسی‌ها توزیع یارانه ها عادلانه بوده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد. ضمن اینکه سازمان هدفمندی یارانه‌ها به درستی به وظایف خود عمل کرده است.

توزیع یارانه ها عادلانه است/ سازمان هدفمندی یارانه‌ها به وظایف خود عمل کرده است
کد خبر: 343605
|
۱۳۹۸/۰۶/۳۱ ۱۴:۴۷:۵۶

اعتمادآنلاین| شهاب نادری، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی درباره تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندی یارانه‌ها، گفت: گزارش کمیته تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندی یارانه‌ها حاصل کار یک ساله بوده و این گزارش در جلسات کمیسیون اقتصادی مجلس مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت تخلف قابل ذکر و مستندی که قابل طرح در صحن علنی و مراجع قضایی باشد، یافت نشد.

نماینده مردم پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی و روانسر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش‌های کمیسیون اقتصادی مجلس برای بررسی گزارش تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندی یارانه ها، افزود: براساس پیگیری‌های که داشتم؛ سازمان هدفمندی یارانه ها به درستی به وظایف خود عمل کرده است.

وی با بیان اینکه کمیسیون اقتصادی مسئول رسیدگی به گزارش تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندی یارانه ها است، اظهار کرد: ممکن است ایراداتی در وضعیت یارانه ها وجود داشته باشد اما این ایرادات از عملکرد سازمان هدفمندی یارانه نیست.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: براساس بررسی‌ها توزیع یارانه ها عادلانه بوده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد در واقع محورهایی که موجب کلید خوردن تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندی یارانه‌ها شد، ثابت نشد.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها