کد خبر: 343757
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۱ ۱۰:۰۵:۰۵
| |

دهقانی فیروزآبادی،‌ عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

تحریم جدید آمریکا جنگ روانی در آستانه مجمع عمومی سازمان ملل است/ ایران بر منافع ملی خود ایستادگی کرده و همین راه را ادامه خواهد داد

کمال دهقانی، رئیس کمیته امور خارجی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تحریم جدید آمریکا علیه ایران را در ادامه اقدامات آمریکا برای تروریسم اقتصادی توصیف کرد و گفت: این کار خلاف قوانین بین المللی است. ایران بر منافع ملی خود ایستادگی کرده و همین راه را ادامه خواهد داد.

تحریم جدید آمریکا جنگ روانی در آستانه مجمع عمومی سازمان ملل است/ ایران بر منافع ملی خود ایستادگی کرده و همین راه را ادامه خواهد داد
کد خبر: 343757
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۱ ۱۰:۰۵:۰۵

اعتمادآنلاین| کمال دهقانی، عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس در واکنش به تحریم بانک مرکزی، صندوق توسعه ملی و یک شرکت ایرانی توسط آمریکا گفت:‌ آمریکا از نظر تحریمی هر کاری از دستش برمی‌آمد را برخلاف قواعد بین المللی انجام داد و تحریم اخیر هم با هدف انجام جنگ روانی در آستانه برگزاری مجمع عمومی سازمان ملل انجام شد تا علاوه بر آن پاسخی به ناکامی‌های عربستان داده شود.

نماینده مردم تفت و میبد در خانه ملت با یادآوری این که تحریم بانک مرکزی قبلا انجام شده بود گفت: آمریکا دیگر چیزی نمانده که بخواهد تحریم کند البته انتظار می‌رود دستگاه دیپلماسی ما با تلاش بسیار در جهت خنثی کردن تحریم‌ها اقدام کرده و این واقعیت را به دنیا اعلام کند که اقدامات آمریکا در ادامه کارهایش برای تروریسم اقتصادی است.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به حضور و سخنرانی رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: این فرصت خوبی برای رئیس جمهوری جهت اتمام حجت با جامعه جهانی است این که بگوید آمریکا برخلاف برجام تعهداتشان را انجام نداد و از آن خارج شد و ایران هم در این شرایط و عدم انجام تعهدات اروپایی گام‌های خود برای کاهش تعهدات برجامی برداشت. ایران بر منافع ملی خود ایستادگی کرده و همین راه را ادامه خواهد داد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها