کد خبر: 347005
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۹ ۱۷:۵۵:۴۸
| |

رهبر جنبش انصارالله یمن در دیدار با نماینده سازمان ملل:

یمن اصرار بر برقراری صلح و ثبات دارد

رهبر جنبش انصارالله یمن در دیدار با نماینده سازمان ملل گفت: ما به تلاش‌های خود برای برقراری صلح و ثبات در کشور ادامه می‌دهیم.

یمن اصرار بر برقراری صلح و ثبات دارد
کد خبر: 347005
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۹ ۱۷:۵۵:۴۸

اعتمادآنلاین| ‎ مارتین گریفیتس نماینده ویژه سازمان ملل در امور یمن که به صنعاء سفر کرده است با عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر جنبش انصارالله دیدار کرد.

رهبر جنبش انصارالله در این دیدار گفت: تلاش‌های ما برای تحقق صلح و ثبات ادامه دارد و ابتکار مهدی المشاط رئیس شورای عالی سیاسی یمن دال بر این مدعا است.

وی افزود: مهم این است که طرف مقابل از این ابتکار و تلاش ما برای برقراری صلح و ثبات استفاده کرده و از تجاوز و محاصره دست بردارد.

الحوثی اظهار داشت: اقدامات اخیر و یکجانبه کمیته امور اسرا و بازداشت شدگان در صنعاء که منجر به آزادی صدها اسیر شد عملا ثابت می‌کند که ما به دنبال پایان دادن به این درد و رنجی هستیم که دشمن مسبب آن است. آنچه اهمیت دارد این است که طرف مقابل نیز باید اقداماتی مشابه اقدامات ما انجام داده تا همه اسرا و زندانیان مبادله شوند و این پرونده مختومه شود.

دو طرف در این دیدار درباره چشم اندازهای حل و فصل سیاسی فراگیر بحران یمن و راه حل مشکلات انسانی و اقتصادی در این کشور بحث و تبادل نظر کردند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها