کد خبر: 347731
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۲ ۱۰:۴۱:۱۲
| |

شهلا بهروزی راد:

شبانه‌روز تمرین می‌کنم تا در توکیو روی سکو بروم

عضو تیم ملی قایقرانی معلولان گفت: پس از کسب مدال برنز قهرمانی جهان در مجارستان و مدال نقره مسابقات آزمایشی پارالمپیک در پاراکانو انگیزه‌ام برای روی سکو رفتن در پارالمپیک توکیو چند برابر شده است.

شبانه‌روز تمرین می‌کنم تا در توکیو روی سکو بروم
کد خبر: 347731
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۲ ۱۰:۴۱:۱۲

اعتمادآنلاین| ‌ شهلا بهروزی‌راد اظهار کرد: بعد از مسابقات قهرمانی جهان مجارستان که برای نخستین بار توانستم در پاراکانو تک نفره 200 متر به مدال برنز دست پیدا کنم و سپس در مسابقات آزمایشی پارالمپیک توکیو به مدال نقره رسیدم، انگیزه‌ام برای توکیو چند برابر شده است، به طوری که بعد از بازگشت از مسابقات آزمایشی شبانه‌روز تمرین می‌کنم تا بتوانم برای نخستین بار در بازیهای پارالمپیک 2020 توکیو روی سکو قرار بگیرم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا امسال تورنمنت برون مرزی دیگری برای شما پیش‌بینی شده است یا خیر؟ گفت: امسال به جز شرکت در اردوهای داخلی برنامه دیگری ندارم. هرچند برنامه تمریناتم نسبت به گذشته سنگین‌تر و حجم آن زیاد شده است، اما با انگیزه بالایی که دارم فشار تمرینات اذیتم نمی‌کند و تلاشم بر این است که در پارالمپیک توکیو حتما فینالیست شوم و بر روی سکو قرار بگیرم.

دارنده مدال برنز جهان در پاراکانو پیرامون این پرسش که آیا از مربی بدنساز یا روانشناس نیز برخوردارید، افزود: در حال حاضر تمام کارهای من از جمله تکنیکی، تاکتیکی و بدنسازی توسط مهدوی‌نیا سرمربی تیم ملی قایقرانی معلولان انجام می‌شود و موفقیت خود را مدیون زحمات او می‌دانم. البته فدراسیون قایقرانی نیز تا امروز بهترین شرایط و امکانات را برای قایقرانان معلول فراهم کرده و هیچ دغدغه‌ای برای آماده‌سازی خود جهت شرکت در پارالمپیک 2020 توکیو ندارم.

بهروزی راد همچنین از حضورش در مسابقات قهرمانی آسیا فروردین در تایلند خبر داد و افزود: پنجم فروردین برای شرکت در این مسابقات راهی تایلند خواهم شد که البته این تدارکات خوبی برای آماده‌سازی جهت شرکت در پارالمپیک 2020 توکیوست. همچنین اواخر اردیبهشت مسابقات قهرمانی جهان در دویسبورگ آلمان را پیش رو داریم که آخرین فرصت برای کسب سهمیه بازیهای پارالمپیک توکیو است. این که به این تورنمنت اعزام شوم یا خیر بستگی به شرایط مالی فدراسیون دارد که امیدوارم شرایط آن فراهم شود.

وی در پایان پیرامون این پرسش که مشکلات تجهیزات دارید یا خیر؟ تصریح کرد: در حال حاضر با حمایت فدراسیون قایقرانی و کمیته ملی پارالمپیک تمام تجهیزاتم اعم از قایق و پارو به روز و استاندارد است و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد. در حقیقت تمام شرایط برای آماده‌سازی توکیو فراهم شده و جای هیچ‌گونه نگرانی وجود ندارد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها