عباس سلیمی‌نمین در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

اصلاح‌طلبان از ناطق‌نوری استقبال نمی‌کنند/ خوب نیست گروه‌های سیاسی افراد را به دلیل اختلاف سلیقه و عقیده کنار بگذارند/ نیروهای باتجربه نباید بروند و در خانه بنشینند

عباس سلیمی‌نمین گفت: اصلاح‌طلبان تلاش می‌کنند ناطق‌نوری را چهره‌ای اصلاح‌طلب معرفی کنند، از سوی دیگر خیلی او را به بازی نمی‌گیرند که این نشانه تناقض است.

اصلاح‌طلبان از ناطق‌نوری استقبال نمی‌کنند/ خوب نیست گروه‌های سیاسی افراد را به دلیل اختلاف سلیقه و عقیده کنار بگذارند/ نیروهای باتجربه نباید بروند و در خانه بنشینند
کد خبر: 349057
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۶ ۱۶:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| عباس سلیمی‌نمین در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین به حرف و حدیث‌هایی اشاره کرد که درباره بازگشت ‌ناطق‌نوری به عرصه سیاست شنیده می‌شود و گفت: موضوع بازگشت آقای ناطق را اصلاح‌طلبان هرچند وقت یک بار مطرح می‌کنند و جالب این است که به کارشان هم نمی‌گیرند، پس مشخص است که از فعالیت مجدد ایشان استقبال نمی‌کنند. این در حالی است که اصلاح‌طلبان تلاش می‌کنند ایشان را چهره‌ای اصلاح‌طلب معرفی کنند، از سوی دیگر خیلی او را به بازی نمی‌گیرند که این نشانه تناقض است.

او درباره حضور ناطق‌نوری در جلسه جامعه روحانیت مبارز گفت: شرکت چنین چهره‌ای در جلسه‌ها نه تنها ایراد و اشکالی ندارد، بلکه لازم است گروه‌های سیاسی از همه توانمندی‌های حاضر در جامعه بهره ببرند تا بتوانیم در راستای کاهش مشکلات از کل پتانسیل موجود استفاده کنیم.

این فعال سیاسی ادامه داد: مهم این است که بدانیم هیچ‌کس و هیچ گروهی حق بی‌توجهی به سرمایه‌های اجتماعی و سیاسی را ندارد. ولو اینکه برخی از چهره‌ها شرایط کار مدیریتی و حضوری پررنگ هم نداشته باشند، قطعاً باید سعی شود از فکر و قدرت تحلیل‌شان استفاده شود. از این رو بازگشت امثال ناطق که هنوز در هر عرصه‌ای توانمندی‌ دارند و به عنوان مثال صاحب قلم یا صاحب فکر هستند یکی از واجباتی است که باید همه جریان‌های سیاسی نسبت به آن اقدام‌های لازم را انجام بدهند. اساساً خوب نیست که گروه‌های سیاسی افراد را به دلیل اختلاف سلیقه و عقیده کنار بگذارند، چرا که همین تعدد نگاه‌هاست که قدرت انتخاب مردم را بالا می‌برد.

مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران گفت: نیروهای باتجربه که پست‌های مهم کشور را داشته‌اند نباید بعد از سپردن مسئولیت بروند و در خانه بنشینند. باید از مشاوره‌ها و همچنین تجربیات گرانبهای‌ آنها استفاده کرد. چون قطعاً می‌توانند منشاء خیر باشند و در محقق شدن اهداف تاثیر مثبتی از خود بر جای بگذارند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها