ایوب آقاخانی مدیر بخش مسابقه «رادیو رادی» شد

ایوب آقاخانی نمایشنامه‌نویس، کارگردان و بازیگر تئاتر به عنوان مدیر بخش مسابقه «رادیو رادی» جشنواره تئاتر اکبر رادی منصوب شد.

ایوب آقاخانی مدیر بخش مسابقه «رادیو رادی» شد
کد خبر: 349340
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۶ ۱۳:۴۵:۰۰

اعتمادآنلاین| بخش «رادیو رادی» (نمایش رادیویی آثار اکبر رادی) جشنواره تئاتر اکبر رادی برای نخستین بار و به صورت رقابتی در 2 گروه نمایش‌های رادیویی و رادیو تئاتر برگزار می‌شود.

در این بخش در هر 2 گروه، حداکثر شش اثر توسط هیات انتخاب این بخش به دبیرخانه جشنواره معرفی می شوند و ایوب آقاخانی که سابقه حرفه‌ای سال‌ها حضور در شبکه‌های مختلف رادیویی را به عنوان نویسنده، کارگردان، مجری و کارشناس تجربه کرده به عنوان مدیر این بخش از سوی بهزاد صدیقی دبیر جشنواره انتخاب شده است.

متن حکم انتصاب مدیر بخش مسابقه «رادیو رادی» به این شرح است:

«به نام خداوند قلم و زیبایی

فرهیخته گرامی، جناب آقای ایوب آقاخانی

نظر به تجربیات ارزنده جناب‌عالی در عرصه هنر تئاتر و نیز کوشش‌های مجدانه‌تان برای اعتلای تئاتر، نمایشنامه‌نویسی و نمایش رادیویی، بدین وسیله جناب عالی به عنوان دبیر بخش مسابقه رادیو رادی دومین جشنواره تئاتر اکبر رادی منصوب می شوید.

امید می رود با توجه به حضور و خدمات ارزشمندتان در این عرصه و همچنین ارتباطات مؤثر با گروه های نمایش رادیویی و نیز با در نظرگرفتن همه ظرفیت های نمایش رادیویی، از همه تجربیات و توانمندی های خود برای دومین دوره جشنواره تئاتر اکبر رادی بهره گرفته تا شاهد جشنواره ای تأثیرگذار، پویا و شایسته باشیم.

قدردان پذیرش مسئولیت تان در این رویداد ملی فرهنگی خواهم بود. برای جناب عالی آرزوی سربلندی و توفیق روزافزون دارم.»

دومین دوره جشنواره تئاتر اکبر رادی با دبیری بهزاد صدیقی با همکاری اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شورای اسلامی شهر تهران از 27 تا 30 آذرماه 1398 در تهران برگزار می‌شود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها