کد خبر: 349555
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۷ ۰۸:۴۹:۴۲
| |

نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی:

آمریکا و رژیم صهیونیستی به دنبال بهره‌برداری از اعتراضات مسالمت‌آمیز مردم عراق هستند

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که اتفاقات اخیر در عراق اعتراضات مسالمت آمیز مردم به وضعیت اقتصادی‌شان است که مورد حمایت و بهره برداری آمریکا و صهیونیسم قرار گرفته است.

آمریکا و رژیم صهیونیستی به دنبال بهره‌برداری از اعتراضات مسالمت‌آمیز مردم عراق هستند
کد خبر: 349555
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۷ ۰۸:۴۹:۴۲

اعتمادآنلاین| سید حسین نقوی حسینی، با اشاره به ناآرامی‌های اخیر در عراق گفت: حوادث عراق را می‌توان از دو وجه مورد بررسی قرار داد. یک وجه تلاش معاندان و دشمنان است تا اربعین آرام برگزار نشود. برای این کار پول هم خرج می‌کند. وجه دیگر آن است که عراق کشوری مستقل است که مردم آن مثل برخی از کشورها نسبت به سیاست‌های اقتصادی دولت و وضعیت اشتغال اعتراض دارند. این اعتراضات را در کشورهایی همچون فرانسه و انگلیس مشاهده کردیم با این تفاوت که دشمنان از اعتراضات مسالمت آمیز مردم عراق به نحو خود سوء استفاده و بهره برداری کردند تا نشان دهند عراق ناامن است و نباید کسی به عراق رود. همچنین راهپیمایی اربعین برگزار نشود حال این که اصلا هدف اعتراضات ارتباطی به اربعین ندارد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان با تاکید بر این که «تلاش دشمنان اثر گذاشتن بر روابط ایران و عراق است» گفت: در شرایطی که اعترضات مردم عراق به وضعیت اقتصادی و اشتغال است می‌خواهند از این موضوع به نفع خود بهره بردای کرده تا ضمن خراب کردن روابط ایران و عراق مانع برگزاری مراسم باشکوه اربعین شوند که قطعا این اتفاق رخ نخواهد افتاد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها