واعظی، رییس دفتر رییس‌جمهوری:

در 24 ساعت گذشته 180 هزار زائر از مرز مهران عبور کردند

 محمود واعظی، رییس دفتر رییس‌جمهوری در تشریح بازدید خود از مرز مهران برای مراسم اربعین گفت: در 24 ساعت گذشته 180 هزار زائر از مرز مهران عبور کردند که این رقم نسبت به سال گذشته سه برابر شده است.

در 24 ساعت گذشته 180 هزار زائر از مرز مهران عبور کردند
کد خبر: 349992
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۸ ۰۹:۱۴:۲۹

اعتمادآنلاین| محمود واعظی، رییس دفتر رییس‌جمهوری در حاشیه بازدید از مسیرهای خروجی زائرین اربعین در جمع خبرنگاران گفت: از صبح زود که در ایلام بودیم و از ایلام به طرف مهران آمدیم، مهمترین موضوع برای ما جاده‌ای بود که در سال‌های گذشته در آن ترافیک سنگین داشتیم. این در حالی‌است که وضعیت امسال اصلا قابل مقایسه با سال‌های گذشته نیست برای مثال سال گذشته در همین روز حدود 60 هزار زائر داشتیم که عبور کردند ولی امسال در 24 ساعت گذشته 180 هزار زائر از مرزعبور کردند.

وی افزود: پیش‌بینی‌هایی که آقای استاندار و مسوولین استان و وزارت راه و همه کسانی که در ساخت این جاده و پل‌ها و دوبانده کردن جاده و برقراری امنیت آن دخیل بودند خوشبختانه موجب این شد که جاده روان بود و مردم به راحتی می‌آمدند.

واعظی همچنین گفت: کار دیگری که شاهد بودیم در سطح شهر مهران پارکینگ عمومی -غیر از پارکینگ‌های خصوصی که مردم در اختیار زائرین می‌گذارند- از 70 هزار عدد به 200 هزار عدد افزایش یافت.

رییس دفتر رییس جمهوری یادآور شد: در ارتباط با منطقه‌ای که مردم وارد می‌شوند، سایه‌بان‌هایی که زده‌اند، وسایل بهداشتی که درست کردند، نیازمندی‌ها و تعداد موکب‌ها از استان‌های مختلف همه امکاناتشان را بسیج کردند که زائران با امکانات و رفاه بهتر این سفر زیارتی را به بحو احسن انجام دهند. همچنین مردم خود استان هم که افتخار دارند خادم زائرین امام حسین(ع) باشند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها