جرج بوش رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا:

آمریکای انزواطلب دنیا را بی‌ثبات می‌کند

«جرج بوش» پسر، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا،‌ شامگاه گذشته -‌چهارشنبه- به‌شدت به «دونالد ترامپ»، رئیس فعلی کاخ سفید، حمله کرد و گفت که «ایالات متحده انزواطلب دنیا را بی‌ثبات می‌کند.» این خبر را روزنامه واشنگنت پست گزارش داد. 

آمریکای انزواطلب دنیا را بی‌ثبات می‌کند
کد خبر: 352566
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۵ ۱۱:۰۱:۰۵

اعتمادآنلاین| رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا از سیاست‌های رئیس فعلی کاخ سفید انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، «جرج بوش» پسر، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا،‌ شامگاه گذشته -‌چهارشنبه- به‌شدت به «دونالد ترامپ»، رئیس فعلی کاخ سفید، حمله کرد و گفت که «ایالات متحده انزواطلب دنیا را بی‌ثبات می‌کند.» این خبر را روزنامه واشنگنت پست گزارش داد.

بوش در طی یک سخنرانی که «بیل کلینتون»، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا،‌ نیز در آن حضور داشت، بوش از تصمیم ترامپ مبنی بر خروج نیروهای آمریکایی از شمال شرقی سوریه انتقاد کرد و گفت: «آمریکای انزواظلب جهان را به بی‌ثباتی می‌کشاند. ما داریم دچار انزواطلبی می‌شویم و این برای صلح خطرناک است.»

به گفته روزنامه‌نگار واشنگتن پست، بوش همچنین گفت که بزرگترین افسوسش در دوران حضور در کاخ سفید این است که 11 الی 22 میلیون شهروند غیرقانونی در این کشور را مورد عفو قرار نداده است، امری که می‌توان آن را انتقادی از سیاست‌های مهاجرتی ترامپ دانست. بوش گفت: «ما ملت مهاجران هستیم، اما زبان دولت فعلی مهاجرت را پس می‌زند.»

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها