کد خبر: 355262
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۵ ۱۲:۵۲:۰۰
| |

فدراسیون فوتبال عراق باز هم بر برگزاری بازی با ایران دربصره تاکید کرد

رئیس فدراسیون فوتبال عراق یکبار دیگر تاکید کرد که دیدار تیم ملی فوتبال عراق با ایران بدون مشکل در شهر بصره برگزار می‌شود.

فدراسیون فوتبال عراق باز هم بر برگزاری بازی با ایران دربصره تاکید کرد
کد خبر: 355262
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۵ ۱۲:۵۲:۰۰

اعتمادآنلاین| عبدالخالق مسعود رئیس فدراسیون فوتبال عراق در گفتگو با سایت «کوره» تاکید کرد که دیدار تیم ملی فوتبال ایران و عراق در مرحله دوم انتخابی جام جهانی 2022 قطر و انتخاب جام ملت های 2023 آسیا در همان زمان مقرر در بصره برگزار می شود.

مسعود گفت: آماده سازی ما برای این مسابقه زود شروع می شود تا در این بازی موفق باشیم. مسائل سیاسی هم روی دیدار دو تیم تاثیری نخواهد گذاشت.

طبق برنامه، تیم ملی ایران باید روز 23 آبان در چهارمین دیدار خود در این مرحله از انتخابی جام جهانی، به مصاف عراق برود اما تظاهرات مردم عراق و مشکلات سیاسی که در این کشور رخ داده، میزبانی این کشور را در ابهام قرار داده است.

رئیس فدراسیون فوتبال عراق در ادامه به سایت کوره، گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا هم پیگیر این موضوع بوده و می داند که مشکلات سیاسی تاثیری در بازی های تیم ملی ندارد. تیم ما در زمان مقرر با ایران بازی می کند و امیدواریم که به نتیجه مثبتی در این بازی برسیم.

این صحبت های رئیس فدراسیون فوتبال عراق در حالی مطرح می شود که فدراسیون فوتبال ایران تاکنون از اظهارنظر و موضعگیری رسمی نسبت به اتفاقات رخ داده خودداری کرده است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها