ابهام در محل برگزاری بازی ایران و عراق

احتمال تغییر مکان دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق پس از مخالفت یک تیم الجزایری از حضور در شهر بصره قوت گرفت.

ابهام در محل برگزاری بازی ایران و عراق
کد خبر: 356114
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۹ ۱۰:۱۵:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ دیدار تیم‌های فوتبال نیروی هوایی عراق و مولودیه الجزایر در چارچوب رقابت‌های جام باشگاه‌های عرب که قرار بود در بصره برگزار شود، به دلیل شرایط امنیتی این شهر به اربیل منتقل شد.

پیش از این مسئولان باشگاه نیروی هوایی عراق با تغییر محل برگزاری مسابقه مخالفت کرده بودند، اما پس از اعلام مخالفت سفارت الجزایر با سفر باشگاه مولودیه به شهر بصره، عراقی‌ها درخواست باشگاه میهمان را پذیرفتند و خبر برگزاری این بازی در شهر اربیل مورد تایید قرار گرفت.

بر این اساس مسابقه تیم‌های نیروی هوایی عراق و مولودیه الجزایر در جام باشگاه‌های عرب روز جمعه 8 نوامبر (17 آبان) در ورزشگاه فرانسو حریری شهر اربیل برگزار می‌شود.

ولید الزیدی نایب رئیس هیئت مدیره باشگاه نیروی هوایی در این باره گفت: شهر اربیل میزبان مسابقه دو تیم خواهد بود، چون با توجه به تظاهراتی که در شهرهای عراق انجام می‌شود، امکان برگزاری این بازی در بصره وجود ندارد.

روز گذشته فدراسیون فوتبال عراق مجدداً بر ضرورت برگزاری بازی تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق در بصره تاکید کرد، اما با توجه به تصمیم اخیر اتحادیه فوتبال کشورهای عربی که با برگزاری بازی دو تیم نیروی هوایی و مولودیه در بصره موافقت نکرد، به نظر می‌رسد امکان انجام بازی حساس ایران و عراق که یک مسابقه رسمی تحت نظر فدراسیون جهانی فوتبال خواهد بود، در این شهر وجود نخواهد داشت.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها