کد خبر: 357681
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۴ ۱۱:۱۲:۰۳
| |

داریوش ارجمند ، بازیگر سینما و تلویزیون:

حق مطلب در سریال امام رضا(ع) ‌ادا نشد/ استمداد از امام رضا (ع) برای بازی در سریال امام علی(ع)

داریوش ارجمند، بازیگر سینما و تلویزیون، در حرم مطهر رضوی گفت: هیچ کس به اندازه من از الطاف حضرت رضا(ع) بهره مند نشده است.

حق مطلب در سریال امام رضا(ع) ‌ادا نشد/ استمداد از امام رضا (ع) برای بازی در سریال امام علی(ع)
کد خبر: 357681
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۴ ۱۱:۱۲:۰۳

اعتمادآنلاین| داریوش ارجمند، بازیگر سینما و تلویزیون، گفت: هیچ کس به اندازه من از الطاف حضرت رضا(ع) بهره‌مند نشده است. روزی که به مشهد آمدم کسی نبودم و الان همه من را به عنوان نوکر علی بن ابی طالب(ع) می شناسند و این مقامی است که این خاک به من داد، شاید برای خیلی‌ها این مقامی نباشد ولی به من شرافتی داد که نه تنها در ایران بلکه در یوگسلاوی، لندن و کانادا حس کردم.

وی در پاسخ به این سئوال که کدام منش حضرت رضا(ع) برای شما قابل توجه است، گفت: هم‌نشینی با زیردستان خصیصه حضرت بود، ایشان با زیردستان خود سر یک سفره می‌نشستند اما شما امروز کدام مسئول را می‌بینید که این گونه رفتار کند.

ارجمند در ادامه گفت: من در فیلم حضرت علی(ع) ایفای نقش کردم و قبل از شروع کار قفل حرم حضرت را تکان دادم و از ایشان خواستم کمکم کنند تا بشود و ایشان کمک کردند و شد.

بازیگر نقش مالک اشتر گفت: برای امام رضا(ع) فیلمی ساختند که متاسفانه آن طور که باید حق مطلب ادا نشد. تمام فرهنگ اسلام ظرفیتی بود که امام رضا(ع) در این سفر با خود آوردند و به این موضوع حتی در این سریال اشاره هم نشد، امام رضا(ع) برای این سرزمین کار بزرگی کرده‌اند.

وی با اشاره به کرامات حضرت رضا(ع) گفت: در دوره دانشجویی استخدام آستان قدس رضوی شدم و به مدت 7 سال کارمند رسمی آستان بودم.نایب التولیه‌های بسیاری را دیدم و معجزات عجیبی را دیدم. کارمندانی را دیدم که حقوق ناچیزی می‌گرفتند ولی به عشق امام رضا(ع) خدمت می‌کردند. من نوکری امام رضا(ع) را کرده‌ام و پدرم نیز خدمتگزار حضرت بوده و به یمن وجود ایشان این اعتقاد در من ریشه دوانده است.

ارجمند گفت: من از نوکری امام رضا(ع) خیلی لذت برده‌ام و هر چیزی که خواسته‌ام از امام رضا(ع) ایشان داده‌اند و هر وقت مشکلی داشته‌ام ایشان مشکل من را رفع کرده‌اند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها