رقابت برای تصاحب ۲ صندلی خالی بعد از استعفای جلالی

تاجگردون و مصری؛ گزینه‌های ریاست مرکز پژوهش‌ها هستند

بهروز نعمتی، عضو فراکسیون مستقلین مجلس، گفت: من کاندیدا نیستم و دوستان هم در شوک رفتن آقای جلالی هستند. 

تاجگردون و مصری؛ گزینه‌های ریاست مرکز پژوهش‌ها هستند
کد خبر: 359173
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۹ ۱۶:۱۴:۱۲

اعتمادآنلاین| بهروز نعمتی، عضو فراکسیون مستقلین مجلس، گفت: روز یکشنبه آینده درباره ریاست و نایب رئیسی فراکسیون تصمیم‌گیری می‌کنیم.

با استعفای کاظم جلالی دو کرسی مهم خالی شد، یکی ریاست فراکسیون مستقلین و دیگری با کمی اهمیت بیشتر ریاست مرکز پژوهش‌های مجلس.

بهروز نعمتی در این رابطه می‌گوید: روز یکشنبه آینده ما در فراکسیون مستقلین جلسه‌ای داریم که در آن جلسه درباره ریاست و نایب رئیسی فراکسیون تصمیم‌گیری می‌کنیم.

نعمتی در پاسخ به این سوال که چه کسانی برای کاندیداتوری مطرح هستند گفت: من کاندیدا نیستم و دوستان هم در شوک رفتن آقای جلالی هستند.

او در پاسخ به این سوال که چقدر احتمال دارد افرادی مانند جعفرزاده ایمن آبادی ریاست فراکسیون را به عهده بگیرد گفت: من با ایشان صحبتی نکردم، اما قاعدتا باید صحبت کنیم و هفته آینده تکلیف ریاست فراکسیون مستقلین را مشخص کنیم.

نعمتی درباره ریاست مرکز پژوهش‌ها نیز گفت: افراد مختلفی در حال حاضر کاندیدا هستند که قاعدتا باید در هیات امنای مرکز پژوهش‌ها که هیات رئیسه مجلس است باید مطرح شود و آنجا یک نفر به رای انتخاب شود.

او درباره افرادی که احتمال دارد کاندیدا شوند نیز گفت: تا امروز صحبت آقایان محبی‌نیا، تاجگردون، سعید باستانی، داریوش اسماعیلی، فرهنگی و عبدالرضا عزیزی مطرح بوده است، اما هنوز به جدی بحثی مطرح نشده است.

منبع: خبرانلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها