«پدر خوانده» به شبکه نمایش می‌آید

این هفته فیلم‌هایی از «آل پاچینو»، بازیگر چهره و تهیه‌کننده سینما دربخش صحنه گران (مرور آثار) پخش می‌شوند.

«پدر خوانده» به شبکه نمایش می‌آید
کد خبر: 360556
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۴ ۱۲:۰۴:۰۰

اعتمادآنلاین| این هفته در بخش مرور پرونده کاری بازیگران، فیلم‌هایی از «آل پاچینو»، بازیگر چهره و تهیه‌کننده سینما که دارای سبک ویژه و به واقع سرشار از استعداد است و به خوبی می‌تواند ایفاگر هر نقشی باشد دربخش صحنه‌گران (مرور آثار) پخش می‌شوند.

او در دوران کودکی صدا و بازی شخصیت‌هایی که در فیلم‌ها می‌دید را تقلید می‌کرد تا اینکه سال 1966 در کلاس بازیگری لی استراسبرگ شرکت کرد و مدتی بعد در نقش‌های مکمل به بازی پرداخت و در این مدت موفق به دریافت دو جایزه تونی شد.

اولین بار در سال 1969 در فیلم (ناتالی و من) به ایفای نقش پرداخت. سرانجام در سال 1979 و با بازی در فیلم به یادماندنی «پدرخوانده» زندگی اش برای همیشه تغییر کرد.

او یکی از بهترین بازیگران عصر حاضر و تمام تاریخ سینما شناخته می‌شود و شخصیت ها، بازی‌ها و حضور او در فیلم‌های گزیده‌ای که بازی کرده ماندگار شده است و بازیگران زیادی از هنرنمایی او الهام گرفته و سعی کرده اند سبک و روش او در بازیگری را دنبال کنند.

پاچینو یک بار برنده‌ جایزه اسکار، 3 بار برنده جایزه گلدن گلوب و 1 بار برنده‌ جایزه امی شده است.

«پدر خوانده 1»، «سر پیکو»، «سیمون»، «عدالت برای همه»، «بی خوابی»، «افشاگر»و «قتل عادلانه» از جمله آثار مطرحی هستند که با بازی این بازیگر به ترتیب از شنبه 25 آبان ماه تا جمعه اول آذرماه ساعت 21 از شبکه نمایش پخش شده و ساعت 3 بامداد و 8 صبح روز بعد بازپخش می‌شوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها