کد خبر: 362364
|
۱۳۹۸/۰۸/۳۰ ۱۰:۱۶:۵۶
| |

سردار غلامرضا سلیمانی،رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

بسیجیان، پرچم‌دار آزادی قدس خواهند بود/ شهدا زنده هستند و ما آن‌ها را در میان جمع خود احساس می‌کنیم

سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: فرزندان بسیجی امام (ره)، پرچم‌دار لشکر اسلام در آزادی قدس خواهند بود.

بسیجیان، پرچم‌دار آزادی قدس خواهند بود/ شهدا زنده هستند و ما آن‌ها را در میان جمع خود احساس می‌کنیم
کد خبر: 362364
|
۱۳۹۸/۰۸/۳۰ ۱۰:۱۶:۵۶

اعتمادآنلاین| سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه مراسم عطرافشانی مزار شهدا در جمع خبرنگاران گفت: یاد و خاطره امام راحل و شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم و مدافع امنیت را گرامی می‌داریم و به روح سه شهید بسیجی که روز گذشته تشییع شدند درود می‌فرستیم.

وی افزود: امسال چهلمین سال صدور فرمان امام (ره) است که شجره طیبه بسیج کاشته شد و نظام و ملت ایران اسلامی با شعار خدمت، جهاد و شهادت رسالت خود را انجام می‌دهند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: شهدا زنده هستند و ما آن‌ها را در میان جمع خود احساس می‌کنیم و با بصیرت راه شهدا را ادامه می‌دهیم.

سردار سلیمانی ادامه داد: در چهلمین سال تشکیل شجره طیبه الهی با حضور در حرم مطهر امام راحل و گلزار شهدای انقلاب و دفاع مقدس که سنبل پایداری و استقامت ملت ایران بودند، عهد و میثاق خود را با آرمان‌های امام و شهدا تجدید می‌کنیم.

وی با بیان اینکه امام (ره) انقلاب را معماری کرد و فرمود پشتیبان ولایت‌فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد، گفت: به‌درستی ملت ایران در طول 40 سال ثابت کردند پشتیبان واقعی ولایت‌فقیه هستند.

سردار سلیمانی اذعان کرد: امام راحل همه آرمان‌های خود را در دوران حیات محقق کرد و تنها آزادی قدس عزیز باقی‌مانده است و ما امروز آمدیم تا با امام (ره) عهد ببندیم که فرزندان بسیجی امام پرچم‌دار لشکر اسلام در آزادی قدس خواهند بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: پیام همه شهدا، عزت مسلمین و دستیابی به مرحله نهایی تمدن نوین اسلامی و زمینه‌سازی برای خورشید عظمای ولایت حضرت ولی‌عصر است که با همه توان با صدق، اخلاص و روحیه جهادی در همه عرصه‌ها به میدان آمده تا بسترسازی زمینه تشکیل امت و دولت اسلامی و ورود به مرحله تمدن اسلامی برای ظهور آماده شود.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها