مسعود پزشکیان، نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی:

افراد پردرآمد نباید یارانه بنزین، برق و آب دریافت کنند/ یارانه باید به دست افراد کم برخوردار جامعه برسد

نایب رئیس مجلس گفت: برای آنکه بیشتر یارانه‌ها به دست افراد کم برخوردار جامعه برسد نیازمند سازوکار هستیم.

افراد پردرآمد نباید یارانه بنزین، برق و آب دریافت کنند/ یارانه باید به دست افراد کم برخوردار جامعه برسد
کد خبر: 362618
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۱ ۱۰:۰۶:۳۰

اعتمادآنلاین| مسعود پزشکیان، نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به نرخ جدید بنزین و مجموعه عواملی که می‌تواند باعث ایجاد فشار کمتر برای اقشار جامعه شود، بیان کرد: لازم است که در فصل بودجه که ما نمایندگان قدرت اعمال نظر و پیشنهاد داریم در بخش یارانه‌ها تصمیم قاطعی بگیریم.

او ادامه داد: شرایط جدید کشور ایجاب می‌کند تا بیشتر مبلغ تخصیص یافته برای پرداخت یارانه‌ها به دست افراد کم برخوردارتر جامعه برسد.


پزشکیان تصریح کرد: بنده و کسانی که درآمد بالای 10 میلیون تومان داریم نباید از یارانه اختصاص یافته به کالا‌هایی مانند بنزین، برق، آب و گاز بهره ببریم چرا که این یارانه حق اقشار ضعیف جامعه است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: لازم است که مجلس و دولت در خصوص شیوه پرداخت یارانه‌ها جلسه مشترکی برگزار کنند تا این مبالغ به صورت عادلانه‌تری در اختیار افراد جامعه قرار بگیرد.

او با اشاره به لزوم نظارت بر قیمت‌ها پس از تغییر نرخ بنزین خاطرنشان کرد: رئیس مجلس به کمیسیون اقتصادی دستور داده تا اجازه ندهد فشار اقتصادی به مردم وارد شود و به نظر می‌رسد که تیم اقتصادی دولت نیز اهتمام دارد تا مردم کمترین لطمه را متحمل شوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها