کد خبر: 363545
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۴ ۰۸:۵۴:۰۳
| |

رقابت‌های تیروکمان قهرمانی آسیا - تایلند

حذف کمانداران ریکرو از قهرمانی آسیا

در ادامه رقابت‌های تیروکمان قهرمانی آسیا که در بانکوک تایلند در حال برگزاری است، کمانداران ریکرو انفرادی زنان و مردان در مرحله حذفی به مصاف حریفان خود رفتند و با شکست برابر آن‌ها از گردونه مسابقات قهرمانی آسیا کنار رفتند.

حذف کمانداران ریکرو از قهرمانی آسیا
کد خبر: 363545
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۴ ۰۸:۵۴:۰۳

اعتمادآنلاین| در ادامه مسابقات تیروکمان قهرمانی آسیا که در بانکوک تایلند در حال برگزاری است، کمانداران ریکرو انفرادی زنان و مردان در مرحله حذفی به مصاف حریفان خود رفتند و با شکست برابر آن‌ها از دور مسابقات قهرمانی آسیا حذف شدند.

در این مسابقات امین پیرعلی در دور دوم مسابقات حذفی ریکرو انفرادی با نتیجه 6 بر 2 مغلوب کمانداری از تاجیکستان شد و از گردونه مسابقات کنار رفت.

رضا شبانی در همین مرحله با نتیجه 6 بر 5 از سد نماینده ویتنام گذشت. وی در دور سوم با نتیجه 6 بر 2 برابر نماینده کره‌جنوبی شکست خورد و از گردونه مسابقات کنار رفت.

صادق اشرفی دیگر کماندار ایران در دور دوم حذفی ریکرو انفرادی با نتیجه 6 بر 2 مغلوب کمانداری از مالزی شد و حذف شد.

میلاد وزیری نیز در دور دوم با نتیجه 6 بر 2 برابر نماینده مغولستان شکست خورد و از گردونه بازی‌ها کنار رفت.

در بخش ریکرو انفرادی زنان نیز زهرا نعمتی در دور دوم حذفی ریکرو انفرادی با نتیجه 6 بر 2 از سد نماینده سری‌لانکا گذشت. وی در دور سوم با نتیجه 6 بر صفر مغلوب کمانداری از کره‌جنوبی شد و حذف شد.

پارمیدا قاسمی در دور دوم حذفی ریکرو با نتیجه 6 بر 4 مغلوب نماینده ویتنام شد و از گردونه مسابقات حذف شد.

نیلوفر علیپور در دور دوم مسابقات حذفی ریکرو با نتیجه 6 بر صفر از سد کماندار عراقی گذشت. وی در دور سوم با نتیجه 6 بر 2 مغلوب کمانداری از قزاقستان شد و از گردونه بازی‌ها کنار رفت.

هم‌چنین شیوا شجاع‌مهر دیگر کماندار کشورمان در دور دوم حذفی با نتیجه 6 بر 4 از سد کمانداری از ویتنام گذشت. وی در دور سوم با نتیجه 6 بر 2 مغلوب کمانداری از چین شد و از گردونه بازی‌ها کنار رفت.

در بخش کامپوند انفرادی زنان و مردان نیز دانیال حیدرزاده در دور نخست مسابقات حذفی با نتیجه 145 بر 140 برابر نماینده هنگ‌کنگ به برتری رسید. وی در دور دوم باید با کمانداری از تایلند دیدار کند.

آرزو طاهریان نیز در دور نخست مسابقات حذفی با نتیجه 140 بر 137 برابر نماینده فیلیپین شکست خورد و از گردونه مسابقات کنار رفت.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها