کد خبر: 364001
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۵ ۱۰:۴۹:۳۱
| |

غیبت ستاره ووشو ایران در مسابقات قهرمانی آسیا/ حضور سیفی در جام جهانی قطعی است

محسن محمد سیفی ستاره ووشوی ایران پس از مشورت با مسئولان فدراسیون و کادرفنی تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا حضور نخواهد داشت.

غیبت ستاره ووشو ایران در مسابقات قهرمانی آسیا/ حضور سیفی در جام جهانی قطعی است
کد خبر: 364001
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۵ ۱۰:۴۹:۳۱

اعتمادآنلاین| مسابقات ووشو قهرمانی آسیا در حالی آبان ماه سال آینده به میزبانی کشور هندوستان و در شهر دهلی برگزار خواهد شد که تیم ملی ووشو ایران نیز با ترکیب کامل در این رقابت‌ها حضور خواهد داشت.

محسن محمد سیفی یکی از پرافتخارترین ووشوکاران تیم ملی ایران روز گذشته (دوشنبه) پس از مشورت با مهدی علی نژاد رئیس فدراسیون ووشو و حسین اوجاقی سرمربی تیم ملی، به این جمع بندی رسیده که در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت نکند، اما در مسابقات جام جهانی استرالیا که سال آینده برگزار می‌شود، حضور پررنگی داشته باشد.

لازم به یادآوری است،‌ سیفی مدال طلا مسابقات جهانی آنکارا در سال 2011، مدال طلا کولا لامپور در سال 2013، مدال طلا جاکارتا در سال 2015، مدال طلا کازان در سال 2017، مدال طلا شانگ‌های در سال 2019 و مدال نقره تورنتو در سال 2009 را در کارنامه ورزشی خود دارد. سیفی در بازی‌های آسیایی گوانگجو، اینچئون و اندونزی موفق به کسب سه مدال طلا شده و در مسابقات قهرمانی آسیا در کشور ماکائو در سال 2008 مدال برنز کسب کرده و مدال طلا مسابقات هوشی‌مینه در سال 2012 را بدست آورده است.

سه مدال طلا نیز در مسابقات جام جهانی چین طی سال‌های 2010، 2016 و 2018 را بدست آورده است.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها